نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی کلاسیک Homeworld: Cataclysm با نام جدیدی روی GOG منتشر شد

بازی کلاسیک و شبیه‌ساز Homeworld: Cataclysm، با نام Homeworld: Emergence روی فروشگاه GOG منتشر شده است.

Homeworld: Cataclysm یک بازی شبیه‌ساز فضایی است که توسعه آن در سال ۲۰۰۰ و به عنوان یک بسته الحاقی برای بازی Homeworld آغاز شد. با این حال بازی پس از مدنی به عنوان یک اثر مستقل روانه بازار شد و استقبال خوب گیمر‌ها و منتقدین را نیز در پی داشت. این بازی ساخته استودیو بارکینگ داگ است و سیرا هم آن را منتشر کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی به صورت انحصاری مجددا از طریق فروشگاه GOG و تحت نام Homeworld: Emergence منتشر شده است. دلیل این تغییر نام این است که کمپانی بلیزارد نشان تجاری Cataclysm را پیش از این ثبت کرده و کمپانی‌های دیگر قادر به استفاده از آن نیستند.

وقایع بازی Homeworld: Emergence پانزده سال پس از اتفاقات نسخه اولیه بازی رخ می‌دهند و در آن باید در برابر تهدید موجودات فضایی ایستادگی کنید. این بازی دقیقا با همان موتور نسخه اصلی هوم‌ورلد ساخته شده بود ولی از حیث گیم‌پلی بهبود‌هایی داشت و ویژگی‌هایی چون Fast Forwarding (حرکت سریع‌تر زمان) به آن اضافه شده بود.

به مناسبت انتشار این بازی در فروشگاه GOG، فروش ویژه‌ای برای سری بازی‌های Homeworld در این فروشگاه تا تاریخ ۸ تیر جریان دارد و شما می‌توانید مجموعه Homeworld Remastered Collection را با قیمت ۱۲ دلار، بازی Homeworld: Emergence را با قیمت ۹ دلار و بازی Homeworld: Deserts of Kharak را هم با قیمت ۱۷ دلار خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده