نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Toby: The Secret Mine

Toby: The Secret Mine یک بازی پلتفرمر تاریک است که اخیرا تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 آن اعلام شده است.

Toby: The Secret Mine یک بازی پلتفرمر است که با الهام از بازی‌هایی چون Limbo ساخته شده و ابتدا در اکتبر ۲۰۱۵ برای پی‌سی و ژانویه امسال هم برای ایکس‌باکس وان و نینتندو Wii U منتشر شده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو هدآپ گیمز تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 آن را نیز اعلام کرده‌اند.

بر این اساس Toby: The Secret Mine در تاریخ ۱۵ تیر برای کنسول سونی منتشر خواهد شد تا این اثر تقریبا برای تمامی پلتفرم‌های رایج پورت شده باشد. قیمت این بازی ۱۵ دلار خواهد بود و سازندگان به مناسبت اعلام تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن 4، تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Toby: The Secret Mine داستانی را با محوریت شخصیت توبی روایت می‌کند که به دنبال پیدا کردن افراد گم‌شده روستایش است. در این بازی محیط‌های مختلفی از جنگل گرفته تا کوه‌های برفی را شاهد خواهید بود. همچنین گیم‌پلی بازی نیز ترکیبی از حل معما و المان‌های پلتفرمر است. به‌علاوه در این بازی قادر به ضربه‌زدن به دشمن نیستید و در نتیجه باید با فرار کردن یا جاخالی دادن به موقع از دست دشمنان خلاص شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده