نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

شخصیت Wraith فردا به بازی Paragon اضافه می‌شود

طبق اعلام اپیک گیمز، شخصیت Wraith فردا به بازی رایگان Paragon اضافه خواهد شد.

Paragon یک بازی MOBA رایگان ساخته اپیک گیمز است که این شرکت از زمان انتشار آن برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4، با عرضه محتویات تازه و مخصوصا هیرو‌های جدید از بازی پشتیبانی می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فردا (۶ تیر) قرار است یک هیرو با نام Wraith به این بازی اضافه شود. طبق گفته اپیک، Wraith هیرویی است که می‌تواند با تاکتیک‌ها و استراتژی‌های نبرد خاص خود، نتیجه مبارزه را به نفع تیم خودی تغییر دهد.

همچنین بر اساس اطلاعات داستانی که اپیک از این هیرو ارائه کرده، Wraith تربیت‌شده مکتب Echelon است و زیر نظر یک هیروی دیگر با نام Kallari تربیت شده است. البته در حالی که خود Kallari یک هیروی اساسین به شمار می‌شود، Wraith بیش‌تر از مغز خود در میدان نبرد بهره می‌برد.

یکی از توانایی‌های هیروی جدید بازی، Knock, Knock نام دارد که به لطف آن می‌توانید پشت موانع و عوامل محیطی را ببینید. این توانایی باعث می‌شود تا برای مثال، زمانی که هیروی دشمن پشت یک دیوار قرار دارد، از محل وی آگاه شوید. توانایی دیگر این هیرو که ?Who's There نام دارد، یک موج خاص است که می‌تواند محل دقیق دشمنان را برای مدت محدودی رونمایی کند. البته توانایی‌های ویژه Wraith فقط به این موارد محدود نیست و برای مثال، وی قابلیت دیگری به اسم Back it Up دارد که اگر از آن روی هیروی دشمن استفاده کنید، وی به جایگاهی که چند ثانیه پیش داشت بر‌می‌گردد.

در نهایت آخرین قابلیت این هیرو هم Surprise, Surprise نام دارد که با فعال کردن آن، Wraith و نیرو‌های اطرافش وارد یک هاله سایه-مانند می‌شوند که باعث می‌شود سرعت حرکت آن‌ها بیش‌تر شود. هیروی Wraith به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی بازیکنان بازی Paragon قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده