نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

هدف فراری ۲۵ بازی Hitman در دسترس قرار گرفت

بیست و پنجمین هدف فراری بازی Hitman در دسترس قرار گرفته و یک تفاوت بزرگ با اهداف پیشین دارد.

پس از انتشار بازی Hitman، استودیو ای‌اُ اینتراکتیو با انتشار آپدیت‌ها و محتویات جدید به طور منظم از بازی پشتیبانی کرده است و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بیست و پنجمین هدف فراری این بازی در دسترس قرار گرفته و گیمر‌ها می‌توانند برای از بین بردن وی و دریافت پاداش، اقدام کنند. روند کلی اهداف فراری بازی هیتمن به این شکل است که این افراد برای مدت محدودی در بازی حاضر می‌شوند و گیمر فقط یک شانس برای از بین بردن آن‌ها دارد و در صورتی که شکست بخورد، دیگر قادر به کشتن فرد و دریافت امتیاز و پاداش نخواهد بود.

با این حال هدف فراری جدید بازی، یک تفاوت بزرگ با اهداف قبلی دارد. این هدف که در منطقه Hokkaido حضور دارد، هویت مشخصی نداشته و شما باید با دریافت اطلاعات مختلف از مردم منطقه هویت وی را به دست بیاورید. علاوه بر این اگر نتوانید هویت وی را پیدا کنید (یعنی وارد بخش کشتن هدف نشده باشید) و بازی را از نو آغاز کنید، هویت هدف فراری کاملا ری‌ست می‌شود و اطلاعاتی هم که مردم در اختیارتان قرار می‌دهند، تغییر پیدا می‌کند.

بازی هیتمن در مجموع ۲۶ هدف فراری خواهد داشت و در نتیجه در آینده فقط شاهد یک هدف دیگر خواهیم بود. هدف فراری ۲۵ تا تاریخ ۱۲ تیر در بازی حضور دارد و می‌توانید برای کشتن وی اقدام کنید. در دیگر اخبار مرتبط با سری Hitman، اخیرا سازنده این بازی یعنی استودیو IO Interactive به یک استودیو مستقل تبدیل شد و توانست امتیاز ساخت این سری را حفظ کند. به‌علاوه آپدیت جدیدی که برای این بازی منتشر شده، قفل امنیتی Denuvo را حذف کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده