// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

کولرمستر از موس و کیبورد Devastator 3 رونمایی کرد

کمپانی Cooler Master، باندل جدید ماوس و کیبورد ارزان قیمت Devastator 3 را عرضه کرد.

Devastator 3، جدیدترین محصول ارتقا یافته و مقرون به صرفه‌ی ماوس و کیبوردهای گیمینک کمپانی تایوانی کولرمستر است. Devastator 3 جایگزین Devastator II نخواهد بود؛ اما شامل امکانات و به‌روزرسانی‌های جدید است.

LED های جدیدترین نسخه از این ماوس و کیبورد، ۷ رنگ دارد و کاربران، دیگر مجبور نیستند فقط از یک رنگ استفاده کنند. به عنوان مثال، Devastator II فقط با LED های پس‌زمینه‌ی قرمز، آبی و سبز موجود بود. Devastator 3 جدید، این امکان را به کاربران می‌دهد تا از بین رنگ‌های سفید، آبی روشن، بنفش، سبز، قرمز و زرد انتخاب کنند.

کیبورد Devastator 3

کیبورد کامپیوتر جدید Devastator، هنوز از سوئیچ‌های پوسته‌ای استفاده می‌کند که از قیمت آن مشخص است. این کیبورد از همان قاب و همان طراحی Devastator II بهره می‌برد؛ هر چند که به نظر می‌رسد کولرمستر طراحی mem-chanical را کنار گذاشته است، یا حداقل آن را تبلیغ نمی‌کند. طراحی mem-chanical در نسخه‌ی قبلی به کاربران این امکان را می‌داد تا کلید‌های کیبورد را با هریک از کلیدهای سازگار ساخت Cherry MX جایگزین کنند. در هر حال، هنگام فشار دادن کلیدها صدایی تولید می‌شوند که بسیاری از کاربران کیبوردهای با سوئیچ پوسته‌ای، علاقه‌ای به آن ندارند.

Cooler Master Devastator 3 Keyboard

ابعاد کیبورد ۴۴۹.۷x۱۴۸.۴x۳۵.۶ میلی‌متر است و ۸۹۸ گرم وزن دارد. جالب است بدانید که کولرمستر، ۱۶ طرح سفارشی مختلف را عرضه کرده است و تمام کاربران در دنیا بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانند انتخاب کنند.

ماوس Devastator 3

ماوس کامپیوتر Devastator جدید هم مانند کیبورد آن، ۷ رنگ LED مختلف دارد. این ماوس، طراحی نسل قبل Devastator را حفظ کرده است. ابعاد آن ۱۱۹.۱x۶۴.۶x۳۶.۷ میلی‌متر است و به همراه کابل، ۱۲۸ گرم وزن دارد. کاربران می‌توانند از چهار DPI (نقطه بر اینچ) از پیش تنظیم شده با مقادیر ۶۰۰، ۱۲۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۴۰۰ انتخاب کنند. این بازه‌ی DPI دقیقا مشابه Devastator II است که از سنسور نوری PixArt PAN3509 استفاده می‌کرد. همچنین می‌توان از سوئیچ‌های مشابه TTC برای کلیدهای راست و چپ ماوس استفاده کرد.

Cooler Master Devastator 3 Mouse

قیمت و تاریخ عرضه

Cooler Master Devastator 3 در ۲۸ ژوئن (۷ تیر) برای خرید در دسترس خواهد بود. این محصول ۱۰ دلار از باندل قبلی Devastator گران‌تر بوده و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده