// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

کمیک هایی با محوریت بازی های جدید بتسدا معرفی شدند

کمپانی بتسدا کتاب‌های کمیک بازی‌ Wolfenstein II: The New Colossus، بازی The Evil Within 2 و بسته الحاقی Dishonored 2 را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا در جریان یک قرارداد همکاری با تایتان کامیکس قرار است یک مجموعه از کمیک‌های بازی‌های جدید خود را که در نمایشگاه E3 2017 معرفی شدند، منتشر کند.

به عبارتی یک مجموعه کمیک از بازی Wolfenstein II: The New Colossus، بازی The Evil Within 2 و بسته الحاقی بازی Dishonored 2 با نام Death of the Outsider توسط این کمپانی طراح کمیک و بتسدا منتشر خواهد شد. همچنین گفته شده است که کمیک‌های مربوط به هر بازی در واقع یک پیش درآمد از وقایعی است که در طول بازی شاهد آن‌ها خواهیم بود. این کمیک‌ها در ماه سپتامبر منتشر می‌شوند.

کمیک‌های بتسدا

کمیک بازی The Evil Within 2 توسط رایان او. سالیوان، دیمین ورم و سیمون کودرانسکی در دست تهیه است و در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) منتشر می‌شود. کمیک بازی Wolfenstein 2: The New Colossus توسط دن واترز در حال نوشته شدن است و در این میان، پیتر کولسکی و رونیلسون فرایر بخش‌های مصور این کتاب را طراحی خواهند کرد. این کمیک در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) منتشر می‌شود.

در آخر به سراغ کمیک بسته الحاقی بازی Dishonored 2 با نام Dishonored: The Peeress and the Price می‌رویم. این کتاب کمیک توسط مایکل مورکی در حال نوشته شدن است و در این میان آندریا الیمپیری و متیا آیکونو بخش‌های مصور این کمیک را طراحی خواهند کرد. این کمیک در تاریخ ۲۷ سپتامبر (پنج مهر) منتشر می‌شود. در این میان یک نکته را بگویم که تمامی اشخاصی که در حال کار روی کمیک‌های این سه بازی هستند، سابقه نویسندگی و طراحی برای بازی‌ها و کمیک‌های مختلف را دارند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده