// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ انتشار تجربه واقعیت مجازی Spider-Man: Homecoming اعلام شد

کمپانی سونی اعلام کرده است که تجربه واقعیت مجازی فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming هفته آینده منتشر خواهد شد.

اکران فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming، به عنوان شانزدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول و یکی از مورد‌انتظار‌ترین فیلم‌های سال جاری، از روز ۷ جولای (۱۶ تیر) آغاز خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی سونی قصد دارد در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) تجربه واقعیت مجازی این فیلم را به رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد.

مدتی پیش بود که کمپانی سونی تجربه واقعیت مجازی فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه را با انتشار یک تریلر معرفی کرد. در این تریلر علاوه بر نمایش صحنه‌های کوتاهی از فیلم مذکور و صحبت‌های تام هالند (بازیگر نقش مرد عنکبوتی)، بخش‌های مختلف محتوای واقعیت مجازی که شامل چندین مینی‌-‌گیم از جمله نبرد با دشمنان و استفاده از تار است، نشان داده می‌شود. تریلر معرفی تجربه واقعیت مجازی Spider-Man Homecoming را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

با وجود اینکه تجربه واقعیت مجازی فیلم سینمایی اسپایدرمن: هوم کامینگ توسط کمپانی سونی ساخته شده است، اما بازی مذکور به صورت انحصاری روی هدست واقعیت مجازی این کمپانی یعنی پلی استیشن VR منتشر نخواهد شد و دارند‌گان هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive نیز می‌توانند اقدام به تجربه آن کنند.

پیش از این اعلام شد که در دنباله فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming شاهد حضور یک شخصیت مارولی دیگر خواهیم بود و فیلم‌های Venom و Black Cat با لقب مکمل دنیای سینمایی مارول شناخته خواهند شد. خبر‌های مربوط به شخصیت مرد عنکبوتی تنها به جدید‌ترین فیلم این ابر‌قهرمان خلاصه نمی‌شود و اخیرا تریلر جدید گیم‌پلی بازی Spider-Man، به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4، در کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2017 به نمایش درآمد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده