// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر گیم پلی بازی ترسناک Visage منتشر شد

استودیو Sadsquare با انتشار تریلری جدید از بازی ترسناک Visage، گیم‌پلی آن را به تصویر کشید.

اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی، استودیو سداسکوئر (Sadsquare) بازی Visage در سبک ترسناک و روانشناختی را معرفی کرد. پس از معرفی بازی، سازندگان کمپین جمع‌آوری بودجه از طرفداران را در سایت کیک استارتر راه‌اندازی کردند و قرار شد که با جمع‌آوری ۳۵ هزار دلار، توسعه این بازی را برای رایانه‌هایی شخصی ویندوزی ادامه دهند. پس از برگزاری کمپین، این بازی توانست ۱۲۰ هزار دلار از سوی طرفداران به خود اختصاص دهد و با وجود این بودجه سازندگان اعلام کردند که این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و حتی هدست‌های واقعیت مجازی نیز توسعه می‌یابد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تریلر جدیدی از بازی Visage منتشر کرده‌اند که گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

خط داستانی بازی Visage در سال ۱۹۸۰ میلادی در خانه‌ای بزرگ که واقع در شهر متروکه‌ای است، اتفاق می‌افتد. در این بازی، کاربران در نقش دوین حضور پیدا می‌کنند؛ مردی مرموز که در تسخیر نیرو‌های ماوراالطبیعی این خانه قرار گرفته است.

کاربران با پیش بردن بازی در محیط‌های سورئال، با وقایع گذشته‌ای که در این خانه اتفاق افتاده است، نظیر کسانی که در این خانه زندگی کرده‌اند یا کسانی که در آن به قتل رسیده‌اند، بیشتر آشنا می‌شوند. در همین حین که شما در حال برملا کردن رمزو‌راز‌های گذشته این خانه هستید، به نظر می‌رسد کسانی تمامی سعی خود را می‌کنند که شما به هدف نهایی خود نرسید.

گیم‌پلی این بازی تقریبا در سبک ماجراجویی طراحی شده است. در این بازی ترسناک شما با جستجو کردن در اتاق‌ها به آیتم‌هایی دست پیدا می‌کنید که روند داستانی بازی را پیش می‌برد. به نقل از سازندگان، این پروژه از آثاری همچون Phantasmagoria، بازی Amnesia و مجموعه Silent Hill الهام گرفته است. در Visage کاربران باید به واسطه‌ی قابلیت‌هایی استرس‌شان را کنترل و مدیریت کنند. همچنین سازندگان اعلام کردند که گیم‌پلی این بازی ۶ الی ۸ ساعت خواهد بود.

بازی Visage در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد و هنوز قیمت آن نیز مشخص نشده است. همان‌طور که در بالا اشاره شد، این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی، شامل پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive هم منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید و نظر خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده