نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Blocky Castle

Blocky Castle بالا رفتن از یک برج را به کاری لذت‌بخش تبدیل می‌کند. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

بازی‌های ساده که بتوان آن‌ها را در هر زمان و مکانی بازی کرد، محبوبیت خاصی روی موبایل دارند. حال امروز در زومجی بازی موبایل Blocky Castle را معرفی خواهیم کرد که یکی از همین دست بازی‌ها است و آن را می‌توان تنها با یک دست کنترل کرد و بازی مکانیزم پیچیده‌ای ندارد. هدف شما در بازی Blocky Castle بالا رفتن از یک برج و رسیدن به توپی جنگی است که در بالای آن تعبیه شده است. برای این منظور باید در زمان درست، شخصیت بازی را به سمت چپ یا راست حرکت دهید و گاهی هم با پریدن به سمت بالا، از روی موانعی که به سمت‌تان می‌آیند بپرید. البته بالا رفتن از برج به همین سادگی هم نیست و در بین راه تله‌های مختلفی وجود دارند که لحظه‌ای غفلت کافی است تا گرفتار آن‌ها شوید و سقوط کنید؛ مخصوصا که در هر بار فقط یک شانس برای بالا رفتن از برج دارید و در صورت سقوط، باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید.

بازی موبایل Blocky Castle

بازی موبایل Blocky Castle

Blocky Castle با اینکه شاید یک بازی ساده به نظر برسد، اما نیاز به تمرکز و سرعت عمل خوبی دارد و یک لحظه دیرتر یا زودتر پریدن می‌تواند باعث مثلا افتادن قطره اسید روی سرتان و مرگ شما شود. بازی در مجموع ۸۰ مرحله و چهار جهان دارد که در هر جهان، ظاهر محیط و برج متفاوت است. برای مثال، در جهان اول شاهد برجی واقع در میان جنگل هستیم و در جهان‌های دیگر بازی، محیط‌های صحرایی و برفی را نیز مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های خوب بازی این است که برای رسیدن به جهان بعدی حتما اجباری به تمام کردن جهان قبلی ندارید. این بدین معنی است که مثلا اگر در مرحله‌ای گرفتار شدید، می‌توانید سراغ جهان بعدی بروید و مرحله ابتدایی آن را تجربه کنید و آن مسیر را ادامه دهید. در بازی همچنین شاهد کاراکتر‌های مختلفی هستیم که می‌توانید به وسیله پرداخت پول آن‌ها را آزاد و استفاده کنید. اولین کاراکتر شما در بازی یک گاومیش است و به مرور می‌توانید شخصیت‌های دیگری مثل قورباغه را نیز به دست بیاورید. البته شخصیت‌ها از حیث عملکرد تفاوتی با یکدیگر نداشته و فقط ظاهر متفاوتی دارند.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

Blocky Castle یک بازی رایگان با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای است، ولی ساختار بازی به شکلی است که اگر خیلی اهمیتی به بازی کردن با شخصیت‌های جدید ندهید، نیازی به پرداخت پول واقعی نخواهید داشت و می‌توانید بازی را تا پایان کاملا به صورت رایگان تجربه کنید. در کل اگر طرفدار بازی‌هایی با ظاهر ساده هستید که بتوانند تمرکزتان را به چالش بکشند، دانلود بازی Blocky Castle پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Blocky Castle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده