نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

11 دلیل جهت استفاده از هاست وردپرس

امروزه به جرات می توان گفت که خرید هاست وردپرس، اولین قدم جهت راه اندازی وب‌سایت های وردپرسی محسوب می شود.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا پیشرفته و محبوب است و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد وب‌سایت‌های جهان از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند، درصورتی که مدیر یک وب‌سایت وردپرسی در حال توسعه هستید حتما با این مسئله مواجه شده‌اید که این سیستم مدیریت محتوا برای ارائه بهترین بازخورد به منابع بالایی از ram و cpu سرور نیاز دارد، که در سرویس‌های هاست اشتراکی امکان استفاده از این مقدار منابع سرور وجود ندارد، بنابراین داخل این مقاله از وب‌سایت زومجی تصمیم داریم سرویس‌های هاست وردپرس شرکت میزبان فا و 11 دلیل جهت استفاده از آن‌ها را خدمت شما معرفی کنیم.

سرویس‌های هاست مخصوص وردپرس آخرین دستاورد میزبانی با کیفیت برای وب‌سایت‌های وردپرسی محسوب می‌شوند که شرکت میزبان فا به تازگی با ارائه موفق این سرویس‌ها قادر شده است، سرعت و بهره‌وری وب‌سایت‌های وردپرسی بر روی این سرویس‌ها را با بهره گیری از تکنولوژی‌های اختصاصی تا ۵ برابر افزایش دهد، اگر مدیر یک وب‌سایت وردپرسی بزرگ یا در حال توسعه هستید و از محدودیت‌های سرویس هاست اشتراکی خسته شده‌اید و تصمیم دارید سرعت و پایداری وب‌سایت وردپرسی خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید تا با بهره گیری از زیرساخت‌های مستحکم فنی قادر باشید طیف بازدیدکنندگان از وب‌سایت خود را افزایش دهید سرویس‌های هاست وردپرس برای شما بهترین گزینه هستند، هاست وردپرس یک هاست فقط سازگار و مناسب برای وردپرس نیست، بلکه یک هاست کاملا اختصاصی و مدیریت شده، با امکانات خاص و خارق‌العاده برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است، پس از مشاهده ویدیو زیر قادر هستید با امکانات و ساختار سرویس‌های شگفت انگیز هاست وردپرس بیشتر آشنا شوید. (تماشای ویدیو معرفی سرویس هاست وردپرس را به هیچ عنوان از دست ندهید)

پس از مشاهده ویدیو بالا حتما با تفاوت‌های هاست اشتراکی و هاست مخصوص وردپرس آشنا شده‌اید، در ادامه مقاله دلایل استفاده از هاست وردپرس به جای استفاده از هاست اشتراکی را برای شما شرح خواهیم داد.

11 دلیل جهت استفاده از هاست وردپرس:

۱. ارائه فضای بالا بر بستر هاردهای پرسرعت SSD نسل جدید

هاست وردپرس با برخورداری از فضای حجمی بالا روی پلن‌های خود، تمام نگرانی‌های مدیران وب‌سایت‌های محتوا محور بزرگ را برطرف کرده است، مشترکین سرویس‌های هاست وردپرس قادر هستند بدون نیاز به خرید هاست دانلود جداگانه، نسبت به تولید محتوای متنی و چند رسانه‌ای در وب‌سایت خود اقدام و تمام فایل‌های خود را روی هاست وردپرس آپلود کنند.

۲. ارائه ترافیک ماهانه نامحدود و واقعی در هاست وردپرس

هاست وردپرس با برخورداری از پهنای باند یا ترافیک ماهانه نامحدود واقعی و همیشگی، تمام نگرانی‌های مدیران وب‌سایت‌های بزرگ وردپرسی را از بابت اتمام پهنای باند ماهانه هاست برطرف نموده است، روی بستر سرویس‌های هاست وردپرس وب‌سایت خود را بدون دغدغه از بابت ترافیک ماهانه می‌توانید تعداد بازدیدگنندگان وب‌سایت خود را افزایش دهید.

۳. استفاده از وب سرور nginx مستقل و محبوب وردپرس

هاست وردپرس با برخورداری از تکنولوژی وب سرور انجینکس مستقل که محبوب‌ترین وب سرور وردپرس از نگاه وب‌سایت wordpress.org محسوب می‌شود، امکان لود سریع وب‌سایت‌های وردپرسی را بدون نیاز به استفاده از منابع بالای سرور فراهم کرده است، این درحالیست که تمام وب‌سایت‌های وردپرسی حرفه‌ای در سطح جهان از این وب سرور استفاده می‌کنند.

۴. استفاده PHP-Fpm حرفه‌ای و شتاب دهنده‌های وردپرس

php-fpm مخفف (FastCGI Process Manager) است که یک هندل php در سرورهای لینوکسی است که بازدهی و ثبات بسیار بالایی دارد. این هندل معمولا در سایت‌های پر ترافیک و پر بازدید وردپرسی جهت تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های روی php استفاده می‌شود و به خوبی با وب سرور انجینکس سازگاری دارد. از امکانات کاربردی این هندل از php می‌توان به pool اشاره کرد که برای هر اکانت یک pool مشخص در نظر گرفته می‌شود و فعالیت‌های هر یوزر در pool مشخص خود ثبت و لاگ می‌گردد، استفاده از این سرویس بازدهی و ثبات سرویس‌های هاست وردپرس را تا چندین برابر افزاش داده است.

۵. بهینه سازی وب‌سایت‌های وردپرسی و کش سرور پرسرعت

پس از انتقال وب‌سایت وردپرسی خود از هاست‌های دیگر به هاست وردپرس، اولین چیزی که کارشناسان میزبان فا از شما درخواست می‌کنند، اطلاعات ورود به مدیریت سایت وردپرسی شماست، کارشناسان هاست وردپرس وارد مدیریت وب‌سایت شما می‌شوند و علاوه بر رفع نمودن مشکلات حاد بهینه‌سازی مرتبط با سرعت سایت، وب‌سایت وردپرسی شما را به کش سرور هاست وردپرس متصل می‌کنند.

۶. انتقال سریع و رایگان اطلاعات به هاست وردپرس میزبان فا

یکی از امکانات رایگان سرویس‌های هاست وردپرس، انتقال اطلاعات وب‌سایت شما به سرورهای هاست وردپرس میزبان فا است، درصورتی که در حال حاضر از هاست‌های یک شرکت دیگر استفاده می‌کنید و نگران مراحل انتقال اطلاعات سایت از هاست دیگر به هاست وردپرس هستید، کافیست پس از خرید هاست وردپرس، اطلاعات ورود به هاست قبلی را در اختیار کارشناسان میزبا فا قرار دهید، انتقال اطلاعات به صورت دقیق و کامل انجام خواهد شد.

۷. ارائه منابع هوشمند در طی ساعات مختف شبانه روز

کارشناسان هاست وردپرس به خوبی می‌دانند که وب‌سایت‌های پربازدید وردپرسی طی یک بازه زمانی خاصی از روز که پیک ترافیک روزانه نیز محسوب می‌شود، بازدید نسبتا بالایی روی وب‌سایت خود دارند، بنابراین جهت بهره‌وری بهتر، منابع ram و cpu سرویس‌های هاست وردپرس به هیچ عنوان محدود نشده است و وب‌سایت‌های وردپرسی قادر هستند در ساعات پرترافیک روز از بیشترین منابع سرور به نفع وب‌سایت خود استفاده کنند.

۸. بکاپ گیری چند لایه ای و امکان انتخاب دوره بکاپ گیری

میزبان فا به خوبی می‌داند که وب‌سایت‌های وردپرسی بزرگ مانند خبرگزاری‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که از هاست وردپرس استفاده می‌کنند همواره در حال بروزرسانی وب‌سایت خود و تولید محتوای جدید هستند، بنابراین از سرویس‌های هاست وردپرس در سه لایه هفتگی، سه روز یکبار و به درخواست مشتری بکاپ‌گیری هر روزه نیز انجام می‌شود تا امنیت نگهداری از اطلاعات در بالاترین حد ممکن باشد.

۹. ارائه کنترل پنل دایرکت ادمین پرسرعت و پیشرفته

ارائه کنترل پنل محبوب دایرکت ادمین حرفه‌ای روی سرویس‌های هاست وردپرس میزبان فا باعث شده است که وب‌سایت‌های وردپرسی استفاده کننده از سرویس‌های هاست وردپرس علاوه بر سادگی در کنترل پنل مدیریت هاست، سرعت و حرفه‌ای بودن را به صورت یکجا تجربه کنند، directadmin کنترل پنل مورد استفاده توسط وبسمتران حرفه‌ای است که با وب سرور انجینکس مستقل سازگاری کامل دارد.

۱۰. میزبانی فقط 10 وب‌سایت در هر سرور هاست وردپرس

امکان میزبانی از فقط 10 وب‌سایت وردپرسی روی هر سرور هاست وردپرس یکی از شگفت‌انگیز ترین ویژگی‌های هاست وردپرس محسوب می‌شود، میزبانی از فقط 10 وب‌سایت در سرویس‌های هاست وردپرس باعث شده است که علاوه بر افزایش ثبات و پایداری سرور، وب‌سایت‌های وردپرسی قادر باشند از بیشترین منابع سرور به نفع وب‌سایت خود استفاده کنند، یک سرور فقط در اختیار 10 وب‌سایت وردپرسی بزرگ.

۱۱. تیم پشتیبانی اختصاصی وردپرس با شماره تماس مستقیم

تیم پشتیبانی متخصص و مسلط به سیستم مدیریت محتوای وردپرس، در تمام مسیر استفاده از سرویس‌های هاست وردپرس مشاور و همراه همیشگی شماست، پشتیبانی از مشتریان هاست وردپرس در سیستم میزبان فا دارای بالاترین درجه اولویت نسبت به خریداران سایر سرویس‌ها است، همچنین تلفن تماس مستقیم جهت پشتیبانی از مشتریان هاست وردپرس، این سرویس را به یک سرویس بی‌رقیب از نظر کیفیت و پشتیبانی تبدیل نموده است.

مشتریان هاست وردپرس چه می گویند؟

در حدود 7 ماه از ارائه موفق سرویس های هاست وردپرس می‌گذرد و وب‌سایت‌های نسبتا بزرگی به استفاده از سرویس‌های هاست وردپرس روی آورده‌اند، اما به راستی مشتریان هاست وردپرس درباره این خدمات چه می‌گویند؟ در ویدیو زیر، سید داود موسوی نسب مدیر وب‌سایت پشتیبان وردپرس از تجربه خود درمورد استفاده از سرویس‌های هاست اختصاصی وردپرس برای شما می‌گوید.

به طور خلاصه می توان گفت که سرویس‌های هاست وردپرس به کمک امکانات نوآورانه میزبان فا به یک سرویس بی‌رقیب در سطح کشور تبدیل شده است، هاست وردپرس به راحت‌ترین شکل ممکن قادر است تمام نیازهای یک وب‌سایت وردپرسی درحال توسعه و بزرگ را برآورده سازد.

خرید هاست مخصوص وردپرس

شرکت میزبان فا با شعار خرید هاست و دامنه مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن همواره در پی راهکارهایی نوین جهت خلق یک تجربه لذت بخش برای علاقه‌مندان به حیطه تجارت آنلاین و کسب درآمد از اینترنت است، در این مقاله نیز آخرین دستاورد این شرکت تحت عنوان هاست مخصوص وردپرس مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، درصورتی که از مشتریان میزبان فا هستید یا این که در حال استفاده از سرویس‌های سایر شرکت ها هستید از شما خواهشمندیم تجربیات ارزشمند خود را درمورد سرویس‌های میزبانی وب در قسمت نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده