// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

محتوای دانلودی جدید Arma 3 و بازی Argo را به رایگان دریافت کنید

در جریان تخفیف‌های تابستانی استیم، علاوه بر تخفیف خوردن بازی Arma III، می‌توانید DLC جدید این بازی و نسخه‌ی فرعی سری Arma با نام Argo را به رایگان دریافت کنید.

اگر شما نیز قصد وارد شدن به سری Arma را دارید، الان بهترین زمان برای این کار است؛ چرا که طبق جدیدترین اخبار بازی، علاوه بر تخفیف خوردن بازی Arma III در جریان تخفیف تابستانی استیم، استودیو بوهیمیا اینتراکتیو بسته‌ی الحاقی جدیدی نیز برای این بازی منتشر کرده است. این تمام ماجرا نیست و شما می‌توانید علاوه بر دریافت رایگان این DLC، بازی جدید چندنفره‌ای را نیز که Argo نام دارد و نسخه‌ی فرعی سری Arma است، به‌صورت رایگان صاحب شوید.

بازی Argo در ابتدا به عنوان یک ماد برای بازی Arma 3 استفاده می‌شد که پس از توسعه‌ی آن توسط استودیو Bohemia Interactive به یک بازی مجزا در سبک اکشن اول-شخص تبدیل شده که دارای سه حالت رقابتی پنج در مقابل پنج و یک حالت همکاری چندنفره (ده نفره) به نام Combat Patrol است. در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

این بازی هم‌اکنون در استیم به‌صورت رایگان قابل دانلود است و فاقد خریدهای درون برنامه‌ای است. البته اگر علاقه داشته باشید می‌توانید برای حمایت از سازنده‌ی آن، بسته‌ی Supporter Pack را به قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید که علاوه بر بازی، حاوی انیمیشن‌های انحصاری و آیتم‌های مربوط به لباس و پوشش نیز هست. بسته‌ی الحاقی نیز که همزمان با انتشار این بازی به‌صورت رایگان قابل دریافت است، Malden نام دارد که نقشه‌ای با همین نام از نسخه‌ی اول بازی را به‌صورت بازسازی شده (ریمستر) به Arma III اضافه می‌کند. بازیکنان این بازی می‌توانند در حال حاضر به حالت Combat Patrol دسترسی داشته باشند. قیمت این بازی در حال حاضر ۱۳.۵۹ دلار است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده