// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

کمپانی Nyko از داک نینتندو سوییچ خود رونمایی کرد

کمپانی Nyko از محصول جدید خود که نسخه کوچک‌تر شده و قابل حمل داک اصلی نینتندو سوییچ است، رونمایی کرد.

کمپانی نینتندو پس از معرفی و عرضه کنسول دستی نینتندو سوییچ در تمامی عکس‌ها خواسته است که داک این کنسول را یکی از بخش‌های اصلی این کنسول نشان دهد. حال امروز در جدیدترین اخبار کنسول‌ ها، کمپانی Nyko از محصول جدید خود که داک نینتندو سوییچ است، رونمایی کرد. داک جدید بسیار کوچکتر از داک اصلی کمپانی نینتندو طراحی شده است.

کمپانی Nyko داک جدید را به عنوان یک محصول کاملا قابل حمل و نسخه کوچک شده داک اصلی نینتندو سوییچ معرفی کرد. در تصویر شاخص مطلب می‌توانید داک جدید را مشاهده کنید که بسیار کوچک‌تر از داک اصلی طراحی شده است و به نقل از سایت Ars Technica، این داک کنسول را به طور کاملا امن روی خود نگه می‌دارد. همچنین از آنجایی که کنسول شما روی این داک پیاده می‌شود دیگر کاربران از خط افتادن روی صفحه کنسول نگران نخواهند بود. اواخر سال جاری برخی از کاربران اعلام کرده بودند که هنگامی که نینتندو سوییچ را داخل داک اصلی وارد می‌کنند، روی صفحه کنسول آنها خط می‌افتد.

البته استفاده از داک جدید نیاز به کمی دقت دارد از آنجا که کاربران برای متصل کردن نینتندو سوییچ به داک اصلی به راحتی آن را به داخل داک وارد می‌کردند در حالی که برای پیاده کردن کنسول به داک Nyko باید کمی دقت به خرج دهید. با این حال محصول جدید تمامی ویژگی‌هایی را که یک داک کامل نظیر دو پورت USB، را در خود جای داده است. همچنین این محصول به همراه دو کابل HDMI و USB-C عرضه می‌شود.

این محصول که به گفته سازندگان «کیت قابل‌حمل داک» به شمار می‌رود در تاریخ نامشخصی از ماه سپتامبر (شهریور-مهر ماه) عرضه خواهد شد. در حال حاضر کمپانی قیمت این محصول را ۴۵ دلار اعلام کرده است اما سایت Ars Technica نوشت که شاید قیمت این محصول تا قیمت ۴۰ دلار کاهش پیدا کند. گفتنی است که قیمت داک اصلی نینتندو ۹۰ دلار قیمت گذاری شده است.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده