// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

سیستم لوت و ویدیوهای هایلایت بازی Overwatch دستخوش تغییرات می‌شوند

جف کپلن در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که سیستم لوت و ویدیوهای هایلایت بازی Overwatch به زودی بازسازی خواهند شد.

در گذشته شایعاتی به گوش می‌رسید از اینکه کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، قصد دارد در آینده تغییراتی روی ویدیوهای هایلایت بازی اعمال کند. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، جف کپلن، کارگردان بازی Overwatch، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که در آینده سیستم لوت و ویدیوهای بخش هایلایت بازی به نحوی بازسازی خواهند شد.

جف کپلن اعلام کرده که در بخش جعبه‌های لوت بازی کمتر از قبل آیتم‌های تکراری دریافت خواهید کرد؛ از این‌رو مقدار پولی که برای آیتم‌های تکراری کسب می‌کردید، از بین خواهد رفت و در ادامه برای جبران این اتفاق، بلیزارد ارزش پول‌هایی را که در بازی کسب می‌کنید، افزایش خواهد داد.

اما ظاهرا تمرکز تیم سازنده روی بخش هایلایت بازی است. بالاخره بازیکنان می‌توانند ویدیوهای خود در سیستم هایلایت را به صورت دائم ذخیره کنند. در حال حاضر سیستم هایلایت بازی به نحوی است که پنج ویدیو از بهترین عملکرد شما در بازی‌هایی که انجام داده‌اید به صورت هایلایت‌شده به نمایش درمی‌آید و آنها هم تنها ۲۴ ساعت فعال هستند و اگر از بازی خارج شوید، ناپدید خواهند شد.

همچنین از دیگر تغییرات این بخش می‌توان به اضافه شدن بخش ضبط‌شده‌ها اشاره کرد. در جریان هر دور از بازی کردن، شما می‌توانید لحظه دلخواه خود را با فشردن دکمه ضبط علامت‌گذاری کنید و این بخش هایلایت‌شده بازی را به قسمت جدیدترین موارد ضبط‌شده خود بفرستید. قسمت جدیدترین موارد ضبط‌شده می‌تواند ۳۲ ویدیوی هایلایت‌شده شما را در خود جای دهد و زمانی که وارد آن شدید، می‌توانید ویدیوهای مورد نظر را روی رایانه‌های شخصی یا کنسول خود ذخیره کنید.

اگر جزو بازیکنان نسخه پی‌سی بازی Overwatch هستید، می‌توانید تنظیمات ویدیوهای ضبط‌شده را به شکلی تغییر دهید که از نظر کیفیت، بتوانید ویدیوها را با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ ضبط کنید. البته باید فضای کافی برای این کار در اختیار داشته باشید. جف کپلن در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که ایده‌های بسیاری برای این بخش وجود دارند و در آینده به بازی اضافه خواهند شد.

متاسفانه تاریخ انتشار مشخصی برای این تغییرات در دسترس نیست و انتظار می‌رود در ابتدا کاربران نسخه آزمایشی بازی بتوانند به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنند. هم‌اکنون بازیکنان بازی Overwatch در جریان جدیدترین بروزرسانی بازی می‌توانند از نقشه‌ی جدید Overwatch لذت ببرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده