// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Total War: Arena تمام ویژگی های اصلی سری را حفظ خواهد کرد

بازی سراسر چند‌نفره‌ی Total War: Arena قرار است بدون تغییر در ویژگی‌های اصلی سری، عمق بیشتر و ارتباط بهتر را برای بازیکن به همراه آورد.

برخلاف تمامی بازی‌های سری توتال وار که بیشتر بر بخش تک‌نفره و کمپین اصلی متمرکز هستند، بازی Total War: Arena منحصرا تمرکز خود را بر بخش چندنفره و نبردهای ۱۰ در مقابل ۱۰ قرار داده است. علی‌رغم اینکه در این بازی شاهد نوع جدیدی از بخش چندنفره هستیم، اما Total War: Arena به تمامی ویژگی‌های سری خود وفادار بوده است. شما هنوز هم شاهد محتوای تاریخی و حضور فرماندهان بزرگ تاریخ از دوره‌های مختلف هستید. در حال حاضر این بازی دارای سه فکشن روم، یونان و بربرها است که البته و طبق گفته‌های الیوت لاک، سرپرست طراحان بخش نبرد بازی، قرار است به مرور فکشن‌های دیگری نیز به آن اضافه شوند:

در حال حاضر ما بیشترین تمرکز خود را بر فکشن روم قرار داده‌ایم؛ اما به مرور فکشن‌های دیگری نیز وارد بازی خواهند شد.

حال و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی ویدیویی کوتاه از یک فرمانده‌ی زن جدید به نام ملکه Boudica منتشر کرده که قرار است برای فکشن بربرها یا شاید فکشنی جدید در دسترس قرار بگیرد. ملکه بودیکا شخصیتی واقعی است که رهبر قوم Iceni (بریتانیای کنونی) بوده است و به دنبال انتقام از رومی‌ها وارد میدان خواهد شد. بخش‌هایی از صحبت‌های لاک را در مورد این شخصیت در زیر مشاهده می‌کنید:

انتقام و خشونت ویژگی منحصربه‌فرد شخصیت بودیکا است که ما دقیقا آن‌ها را به وی منتقل کرده‌ایم و شما می‌توانید این ویژگی‌ها را در قابلیت‌های او در میدان نبرد مشاهده کنید.

  | 

به لطف تجربه‌ی بالای استودیو Creative Assembly در ساخت بازی‌هایی با سبک استراتژی، بازی Total War: Arena هیچ‌یک از ویژگی‌های اصلی بازی و همچنین عمق آن را تغییر نداده است و بازیکنان می‌توانند با آن ارتباط بهتری برقرار کنند؛ چرا که سرعت نبردها نسبت به نسخه‌های پیشین بالاتر رفته و آن‌ها زودتر به پایان می‌رسند. همچنین بازیکنان برای شخصی‌سازی فرماندهان و فکشن‌ها توانایی و امکانات بیشتری را پیش‌ روی خود دارند.

هر یک از فرماندهان درخت مهارتی پیش روی خود دارد که پس از ارتقا و وارد شدن به هر شاخه‌ی آن، زیرشاخه‌‌های دیگری در آن قرار دارند که به تقویت هر یک از ویژگی‌های فرمانده مرتبط هستند. این ویژگی‌ها به بازیکن این امکان را می‌دهند تا فرمانده‌ی مورد علاقه‌ی خود را به هر نحوی که دوست دارد شخصی‌سازی و راهی میدان نبرد کند. بدین ترتیب یک فرمانده می‌تواند سبک‌های مبارزه‌ی کاملا متفاوتی داشته باشد و این بسته به نوع شخصی‌سازی است که بازیکن روی او انجام می‌دهد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده