نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

تاریخ اضافه شدن شخصیت ساب زیرو به بازی Injustice 2

اد بون، رییس استودیو ندررلم، تاریخ اضافه شدن شخصیت ساب زیرو به بازی Injustice 2 را اعلام کرد.

ساب زیرو به عنوان یک شخصیت مهمان از سری مورتال کامبت در بازی Injustice 2 حضور خواهد داشت و سازندگان این بازی مبارزه‌ای در استودیو ندررلم، چندی پیش تریلری با محوریت حرکات وی منتشر کرده بودند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اد بون، سازنده Injustice 2، با انتشار توییتی اعلام کرده که ساب زیرو قرار است در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) به بازی اضافه شود. وی در این توییت تاریخ اضافه شدن ساب زیرو به بازی را به شکل سریال Game of Thrones و با گفتن جمله «زمستان در جولای می‌آید...» اعلام کرده است که اشاره به توانایی‌های ساب زیرو در منجمد کردن دشمنان دارد.

ساب زیرو اولین بار در ماه می و همراه با شخصیت‌های رد هود و استارفایر معرفی شد. شخصیت رد هود چندی پیش با قیمت ۶ دلار به بازی اضافه شد و هر سه این شخصیت‌ها در قالب بسته‌ای به اسم Fighter Pack 1 با قیمت ۲۰ دلار نیز قابل خرید هستند. علاوه بر این، افرادی که نسخه دیلاکس یا آلتیمیت بازی را خریداری کرده باشند، به تمامی این شخصیت‌ها به صورت رایگان دسترسی دارند.

با اینکه بازی Injustice 2 در زمان عرضه هم تنوع خوبی در زمینه کاراکتر‌ها داشت، اما سازندگان سعی دارند تا این تعداد را بیش‌تر کنند و در مجموع ۹ شخصیت جدید به مرور زمان به بازی اضافه خواهند شد. بازی Injustice 2 در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

بازی Injustice 2 یکی از غنی‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و آن‌قدر محتوا دارد که برای مدت طولانی بازیکن را پای خود بنشاند. قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها با جزییات بسیار خوب، بخش داستانی عالی و حالت‌های مختلفی از جمله مولتی‌ورس، Injustice 2 را به اثری باارزش و قابل احترام تبدیل کرده‌اند. Injustice 2 نه تنها طرفداران بازی‌های فایتینگ را راضی می‌کند و نه تنها عاشقان دنیای دی‌سی را به سمت خود می‌کشاند، بلکه برای افرادی که برای اولین بار به سمت بازی‌های مبارزه‌ای می‌آیند گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده