نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی PES 2018 برای سوییچ عرضه نخواهد شد

کونامی به طور رسمی اعلام کرد که نسخه جدید شبیه‌ساز فوتبال این شرکت با نام PES 2018 برای کنسول جدید نینتندو عرضه نخواهد شد.

از زمانی که بخش ورزشی الکترونیک آرتز اعلام کرد که قرار است یک نسخه از فیفا را برای کنسول سوییچ عرضه کند، بسیاری از افراد منتظر هستند تا ببینند که آیا این نسخه می‌تواند به موفقیت نسخه‌های کنسول‌های نسل هشتمی دست یابد یا خیر. از طرف دیگر بسیاری موضع کونامی، استودیو سازنده دیگر مجموعه شبیه‌ساز محبوب فوتبال یعنی Pro Eveloution Soccer، را در رابطه با عرضه PES روی کنسول جدید نینتندو نمی‌دانستند تا اینکه در جدیدترین اخبار بازی، کونامی به صورت رسمی اعلام کرد که بازی PES 2018 برای سوییچ عرضه نخواهد شد. آدام بهاتی، مدیر بین‌المللی برند کونامی ضمن تایید این خبر گفت:

سوالی که اخیرا من خیلی با آن روبه‌رو می‌شوم، در رابطه با عرضه PES 2018 روی کنسول نینتندو سوییچ است. نکته این است که ما تمام پلتفرم‌هایی را که بازی قرار است روی آن عرضه شود، اعلام کرده‌ایم. ما رابطه فوق‌العاده خوبی با نینتندو داریم. اخیرا بازی Bomberman را برای این کنسول عرضه کردیم و به عنوان یک کمپانی روی سوییچ نگاهی جدی داریم. من شخصا عاشق این کنسول هستم و اعتقاد دارم که سوییچ فوق‌العاده عمل کرده است و ما امیدواریم که به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

کی ماسودا، دستیار تهیه‌کننده Pro Evolution Soccer 2018 هم در رابطه با این خبر گفت:

ما همیشه به حرف طرفدارانمان گوش می‌دهیم و اگر طرفداران از ما بخواهند که این مجموعه را برای سوییچ عرضه کنیم، این اتفاق رخ خواهد داد.

رابطه PES و کنسول‌های نینتندو، رابطه پر فراز و نشیبی بوده است. چندین سال پیش یکی از بهترین بازی‌های تاریخ PES برای کنسول Wii عرضه شد و سه نسخه مختلف از بازی نیز برای کنسول قابل حمل 3DS نیز عرضه شد با این حال کونامی هیچ‌کدام از نسخه‌های بازی را برای کنسول Wii U عرضه نکرد. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده