// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل OK Golf

OK Golf یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های گلفی است که می‌توانید در گوشی اندروید و آیفون تجربه کنید.

بازی های ورزشی یکی از محبوب‌ترین سبک‌‌ها در دنیای سرگرمی هستند و بسیاری از بازیکنان روزانه ساعت ها از وقت خود را صرف رقابت در این بازی‌ها می‌کنند. در کنار بازی فوتبال یا بسکتبال که در اکثر کشور ها محبوبیت خاصی دارند، در برخی از کشور ها مانند ایالات متحده، بازیکنان بیشتر متمایل به بازی های ورزشی متفاوت از جمله فوتبال آمریکایی یا گلف دارند. در این مقاله قصد معرفی یکی از جدیدترین و بهترین بازی های گلف منتشر شده برای گوشی های موبایل را با شما به اشتراک بگذاریم. بازی اندروید و آیفون OK Golf، بازیکنان را در دنیایی ساده اما پر جزئیات به رقابتی برای کسب بالاترین امتیاز می‌برد.

بازی OK Golf زومجی

بازی در حالت آفلاین تا چهار بازیکن را برای رقابت پشتیبانی می‌کند

بازی OK Golf دنیای ساده و جذابی دارد و یادگیری روش کنترل آن آسان است. با ورود به بازی وارد اولین زمین‌بازی واقع در ایالات متحده و شهر جورجیا می‌شوید و باید اولین آموزش‌ها برای نحوه ضربه زدن به توپ را فرا بگیرید. یکی از ویژگی های بازی امکان تجربه آن به صورت افقی و عمودی است که به ویژه در مترو و اتوبوس این ویژگی بسیار کاربردی است. طبیعتا تجربه بازی به صورت افقی فضای بیشتری را برای ضربه زدن در اختیارتان خواهد گذاشت. با ورود به هر مرحله باید سعی کنید تا با تعداد ضربات کمتر به توپ، توپ را به داخل سوراخی در طرف دیگر زمین بازی بی‌اندازید. به عنوان مثال، زمانی که بازی به شما عدد ۳ را نشان می‌دهد، در صورتی که توپ را با دو ضربه به داخل سوراخ بی‌اندازید، سه ستاره خواهید گرفت. در غیر اینصورت، با سه ضربه انداختن توپ داخل سوراخ، دو ستاره و با چهار ضربه یک ستاره را کسب می‌کنید که به ویژه در رقابت با بازیکنان دیگر باعث شکست شما می شود.

بازی همچنین از حالت آنلاین پشتیبانی می‌کند که در رقابتی با دوستان باید توانایی خود در انجام بازی گلف را نشان دهید. از دیگر خصوصیات بازی می‌توان به تنوع زمین‌ها در اقصی نقاط جهان اشاره کرد. OK Golf در مجموع ۶ زمین مسابقه را در سه کشور ایالات متحده، اسکاتلند و ژاپن پشتیبانی می‌کند و با هر کشور یا شهر می‌توانید در ۹ زمین مسابقه به رقابت بپردازید. برخی از مناطق مانند اسکاتلند همچنین ویژگی های منحصر به فردی مانند وزش باد را دارند که تاثیر مستقیمی روی حرکت توپ می‌گذارد که باید برای ضربه زدن به توپ نهایت دقت را داشته باشید تا توپ به درون آب، خاک یا درختان نیفتد. بازی همچنین دارای حالت Champions و حالت زمان است که بعد از تمام کردن بازی به صورت Free Play آزاد می‌شوند.

بازی OK Golf زومجی

OK Golf با طراحی سل‌شیدی که دارد، در کنار تنوع توانسته محیط‌‌های ساده اما جذابی را ارائه دهد.‌ بازی صداگذاری ساده‌ای دارد و با گیم‌پلی روانی که ارائه می‌دهد برای علاقمندان به بازی‌های گلف گزینه‌ی خوبی خواهد بود. OK Golf در کنار حالت آنلاین، به صورت آفلاین نیز رقابت‌هایی را برای تجربه در یک گوشی موبایل ارائه می‌دهد و می‌توانید در یک گوشی موبایل تا چهار بازیکن به رقابت بایکدیگر بپردازید. امکان تغییر تنظیمات گرافیکی برای افزایش یا کاهش کیفیت بافت‌ها نیز در این بازی قرار داده شده تا با توجه به قدرت پردازشی گوشی، تنظیمات مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک بازی خوب گلف برای تجربه در گوشی موبایل خود هستید، حتما بازی پولی OK Golf را در میان گزینه‌های اول خود قرار دهید.

دانلود بازی OK Golf


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده