نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

اضافه شدن بازیگر سریال Fargo به جمع بازیگران فیلم Widows

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن کری کن به جمع بازیگران فیلم بیوه‌ها (Widows) خبر داد.

شاید تا سال ۲۰۱۴ کمتر کسی نام کری کن را شنیده بود، اما امروز او به یکی از بازیگران بسیار موفق سینما و تلویزیون تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۴، کن در فیلم Gone Girl (دختر گم‌شده) به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در سریال The Leftovers (بازماندگان) بازی کرد که اخیرا پخش فصل سوم و پایانی این سریال به پایان رسیده است. این دو فیلم و سریال نقطه عطف دوران حرفه‌ای او بوده است. در سال ۲۰۱۷، او در فصل سوم سریال Fargo (فارگو) ایفاگر نقش گلوریا برگل بود که بازی او با استقبال منتقدان و بینندگان نیز روبه‌رو شده است. حال به نظر می‌رسد که کن تصمیم دارد حضور خود را در سینما گسترش دهد.

کن اخیرا به جمع بازیگران فیلم اسناد (The Papers) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، پیوسته است. در این فیلم بازیگران برجسته دیگری چون تام هنکس، مریل استریپ، سارا پلسون و الیسون بری نیز حضور دارند. فیلم The Papers در حال حاضر مراحل فیلمبرداری خود را سپری می‌کند و قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) اکران شود. این فیلم داستان اسناد فاش‌شده پنتاگون در سال ۱۹۷۱ میلادی را روایت می‌کند که توسط روزنامه واشینگتن پست افشا و منتشر شد. حال کن قرار است در فیلم بزرگ دیگری نیز حضور پیدا کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن کری کن به جمع بازیگران جدیدترین فیلم استیو مک‌ کوئین با نام Widows خبر داده است.

the leftovers

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کن قرار نیست در گروه شخصیت‌های زنی که قرار است یک سرقت را انجام دهند، حضور داشته باشد؛ اما اطلاعات بیشتری از نقش او در فیلم Widows منتشر نشده است. با این حال، ممکن است او نقش یک پلیس را بر عهده داشته باشد. در حال حاضر کن به یکی از گزینه‌های بسیار محبوب کارگردان‌های هالیوود تبدیل شده است و اکنون او پیشنهادهای متعددی را برای حضور در فیلم‌های مطرح سینما دریافت می‌کند. علاوه بر کارگردانی، مک‌کوئین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را به‌همراه گیلین فلین بر عهده دارد. فلین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gone Girl را نیز بر عهده داشته است که در این فیلم کن نقش خواهر دوقلوی نیک دان با بازی بن افلک، را بازی کرده بود.

Steve McQueen won Oscar 12 Years a Slave

فیلمبرداری و تولید فیلم Widows ‌به‌تازگی آغاز شده است و به نظر می‌رسد که کن به‌زودی به گروه فیلمبرداری این فیلم اضافه خواهد شد. وایولا دیویس، اندره هلند، الیزابت دبیکی، میشل رودریگز، دنیل کالویا، لیام نیسون، کالین فارل، لوکاس هاس، جکی ویور، رابرت دووال، گرت دیلاهانت، مانوئل گارسیا رولفو، برایان تیری هنری و سینتیا اریوو از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Widows حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم بازسازی یک سریال قدیمی بریتانیایی به همین نام است. در سریال Widows، سه سارق مسلح در جریان یک دزدی کشته می‌شوند و دالی راولینز، شرلی میلر و لیندا پرلی که سه همسر بیوه این سارقان هستند، از بلا اوریلی کمک می‌خواهند تا در کاری که همسران آن‌ها شکست خورده‌اند، به آنها کمک کند.

فیلم Widows قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده