// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

پیش فروش لپ تاپ جدید ایسوس با پردازنده Ryzen آغاز شد

لپ‌تاپ ROG Strix GL702ZC ایسوس با پردازنده‌ی Ryzen هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است.

یکی از برجسته‌ترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 لپ‌تاپ‌های مبتنی بر پردازنده‌های Ryzen کمپانی AMD بود که با حداکثر ۸ هسته و ۱۶ رشته‌ی پردازشی، می‌تواند قدرتی مانند محصولات رده‌ی دسکتاپ داشته باشد.

اولین محصول این سری، لپ‌تاپ جدید کمپانی ایسوس با نام ROG Strix GL702ZC است که به یک کارت گرافیک ۴ گیگابایتی RX 580 و پردازنده‌ی Ryzen 7 1700 یا Ryzen 5 1600 که به ترتیب ۸ و ۶ هسته‌ی پردازشی دارند، مجهز شده است. این اعداد برای یک محصول قابل حمل، بسیار عالی هستند؛ اما هیچ‌یک از امکانات اورکلاک برای این لپ‌تاپ تدارک دیده نشده است.

ایسوس همچنین در نظر دارد تا در آینده، نسخه‌ی Ryzen 3 از این لپ‌تاپ را با پردازنده‌ی Ryzen 3 1200 عرضه کند. هرچند که تا این لحظه، این سری از پردازنده‌ها هنوز توسط ای‌ام‌دی عرضه نشده‌اند.

ASUS ROG Strix GL702ZC

در حال حاضر دو مدل از این لپ‌تاپ در سایت Overclockers بریتانیا قابل پیش‌خرید است که مدل مجهز به Ryzen 7 1700 با قیمت ۱۵۸۹.۹۹ پوند و مدل مجهز به Ryzen 5 1600 با قیمت ۱۳۹۹.۹۹ پوند در دسترس است. هر دو مدل با صفحه‌نمایش FreeSync، کارت گرافیک RX 580 با ظرفیت ۴ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD از نوع NVMe و ۱ ترابایت هارددیسک مکانیکی با ۵۴۰۰ دور در دقیقه عرضه خواهند شد.

حافظه‌ی رم مدل Ryzen 7 ظرفیتی معادل با ۱۶ گیگابایت با سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز دارد؛ در حالی که رم مدل Ryzen 5، با همان سرعت و با ظرفیت ۸ گیگابایتی ارائه می‌شود. هر دو مدل لپ‌تاپ Asus ROG Strix GL702ZC به صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن 1080p مجهز شده‌اند که نرخ تازه‌سازی آن در سایت Overclockers بریتانیا ۶۰ هرتز ثبت شده است. اما ASUS اعلام کرده است که آنها تنها در دو مدل ۷۵ و ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شوند.

ASUS ROG Strix GL702ZC

این لپ‌تاپ‌های ۶ و ۸ هسته‌ای مبتنی بر Ryzen، از طریق فروشگاه اینترنتی Overclockers بریتانیا قابل پیش‌خرید هستند. در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده