// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

فصل چهارم فارگو به این زودی ها ساخته نمی شود

حداقل سه سال زمان نیاز است تا نوآ هاولی بتواند با فراغ بال سراغ فصل چهارم سریال فارگو برود.

به نظر می‌رسد طرفداران سریال فارگو برای فصل چهارم این مجموعه باید سال‌های زیادی صبر کنند. با پایان یافتن فصل سوم فارگو، شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه فصل سوم، آخرین فصل این سریال بوده است. با این حال، نوآ هاولی، کارگردان سریال، طی مصاحبه‌ای گفته است که ساخت و انتشار فصل چهارم به این زودی‌ها انجام نمی‌گیرد.

در چهار سال گذشته، سه فصل از فارگو منتشر شد که هر فصل در بازه زمانی جداگانه‌ای روایت می‌شد اما هر سه داستان در یک شهر اتفاق می‌افتد. حال به نظر می‌رسد این سریال باید برای مدتی بازنشست شود تا نوآ هاولی هم بتواند ایده‌های جدیدی به‌دست آورد. البته می‌دانیم که وی هم‌اکنون درگیر ساخت فصل دوم سریال Legion است و جدا از آن، سریالی به نام Cat’s Cardle به همراه دو فیلم سینمایی با نام‌های Pale Blue Dot و Before the Fall نیز از جمله پروژه‌های آتی هاولی به شمار می‌رود.

با این حال، هاولی در مصاحبه با وب‌سایت Deadline اشاره کرد که این پایان سریال نیست. وی گفت:

من همیشه با شبکه FX برای ساخت فارگویی دیگر موافق بوده‌ام به شرط آن‌که خلاقیتی وجود داشته باشد. ساخت فصل‌های دوم و سوم این سریال به ترتیب ۱۵ و ۱۸ ماه زمان برد. در حال حاضر من باید تمرکزم را روی فصل دوم Legion و فیلمی که قرار است برای زمستان دو سال آتی آماده شود، بگذارم. بنابراین حداقل تا سه سال آینده مشغول خواهم بود.

با توجه به این اظهارات، نوآ هاولی علاوه بر اینکه به زمانی برای پیدا کردن یک داستان جدید و قوی برای فصل چهارم فارگو نیاز دارد، باید دیگر پروژه‌های مهم خود را هم به سرانجام برساند. در حال حاضر او فقط به فکر فصل دوم Legion است. سریالی که فصل اول آن توانست موفقیت چشمگیری به‌دست آورد و هاولی می‌خواهد در فصل جدید، مخاطبان را بیش از پیش شگفت زده کند.

در مورد فارگو نیز باید گفت که فصل سوم سریال در حد و اندازه‌های نام نوآ هاولی بود و از نظر کیفی همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم، اما برخی از نقدها به این موضوع اشاره داشت که روند سریال خیلی تکراری به نظر می‌رسد. استراحت دادن به این سریال در مقطع زمانی پیش رو، در کنار کار کردن هاولی روی دیگر پروژه‌هایش، می‌تواند در نهایت به یک فراغ بال خوبی برای ساخت فصل چهارم منجر شود. در این صورت، می‌توان انتظار داشت که طرفداران هم با هیجان بیشتری از سریال استقبال کنند و شاهد ریزش ممتد آمار بینندگان نباشیم.

با وجود اشکالاتی که در رابطه با روند فصل سوم فارگو بیان شده بود، ایوان مک‌گرگور که همزمان نقش ری و امت استاسی را بازی کرده است، مورد تمجید اکثر منتقدین قرار گرفت و در کنار او، کری کون هم به خاطر بازی خوبش در نقش پلیس وظیفه شناس، گلوریا برگل، تحسین شد. به نظر می‌رسد در آینده و برای ساخت فصل چهارم این مجموعه، نوآ هاولی مشکلی در گردآوری بازیگران مطرح و کاربلد نداشته باشد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده