// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

بازی های تیر ۱۳۹۶برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در بهترین بازیهای رایگان اندروید برای تیرماه در کنار معرفی کوتاه نسخه موبایل PES 2017، برخی بازی‌های سبک اما زیبا را معرفی کرده‌ایم.

توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل روزانه بازی‌های متفاوتی را بروزرسانی و عرضه می‌کنند که بسیاری از آنها رایگان هستند و ما در زومجی به صورت ماهیانه بهترین‌های آنها را برای شما معرفی می‌کنیم. ماه گذشته نیز بازی‌های رایگانی عرضه شدند که از جمله آنها می‌توان به بازی اندروید و آیفون Dead Plague‌ با محوریت‌ زامبی‌ها و همچنین PES 2017، بازی فوتبال کونامی اشاره کرد که در نهایت برای دستگاه‌های موبایل به صورت رسمی عرضه شد. هرچه که باشد بازی‌های رایگان با ویژگی‌های پرشماری که دارند می‌توانند روزها بازیکنان را سرگرم کنند. مانند ماه‌های گذشته، بازی‌های تیرماه نیز از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کنند؛ به همین دلیل در صورتی که به دنبال بازی‌های باکیفیت اما بدون تبلیغات هستید، می‌توانید با مراجعه به مقاله بهترین بازی‌های پولی اندروید، بهترین های پولی ماه گذشته را مشاهده و دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش معرفی بازی موبایل زومجی در کنار مشاهده تمام بازی‌های معرفی شده، به صورت روزانه با دو بازی موبایل جدید آشنا بشید.

بازی Balan City

BalanCity

تاکنون بازی‌های شهرسازی بسیاری مانند City Mania را در زومجی معرفی کرده‌ایم. این‌بار به سراغ بازی شهرسازی متفاوتی رفته‌ایم که در آن باید با ساخت شهر خود، تعادل را برای جلوگیری از سقوط شهر ایجاد کنید. BalanCity امکانات زیادی از خانه‌های مسکونی تا ایستگاه پلیس و آتش نشانی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا آنها بتوانند شهر مورد علاقه خود را بسازند. BalanCity همچنین بخش سناریوی ویژه‌ای را برای شهرسازی در اقصی نقاط جهان دارد. مانند یک شهر واقعی باید در کنار افزایش جمعیت به فکر آسایش، کار، محیط زیست و حفظ امنیت شهر باشید. شما همچنین قادر به ساخت خیابان و سایر خدمات شهری نیز هستید.  چهار پاورآپ مانند قابلیت آرام کردن زمان برای حفظ تعادل از جمله سایر خصوصیات این بازی مدیریت شهری است.

دانلود بازی BalanCity

بازی Crazy Taxi Gazillionaire

Crazy Taxi Gazillionaire

بازیکنان دهه ۶۰ به خوبی بازی Crazy Taxi را می‌شناسند. در این بازی با یک راننده تاکسی همراه می‌شدیم تا در رقابتی با زمان، تا جای ممکن مسافران را از سطح شهر جمع کرده و به مکان مورد نظرشان برسانیم. اکنون با گذشت سال‌ها یک نسخه موبایل از این بازی منتشر شده که هرچند نام کریزی تاکسی را یدک می‌کشد اما از نظر گیم‌پلی زمین تا هوا با نسخه پی‌سی این مجموعه تفاوت دارد. در بازی Crazy Taxi Gazillionaire باید با زدن روی مسافر‌ها راننده را به سوی مسافر مورد نظر هدایت کنید تا او به صورت اتوماتیک مسافر را به مقصد برساند. بازی ویژگی‌های متفاوتی مانند استخدام راننده تاکسی و پاورآپ‌ها را دارد که با کلیک روی آنها می‌توانید سرعت رساندن مسافرها را افزایش دهید. شما همچنین می‌توانید تاکسی‌ها را برای بازده بیشتر ارتقاء دهید.

دانلود بازی Crazy Taxi Gazillionaire

بازی DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak

DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak

ویژگی‌های بازی شباهت بسیاری به Dead Nation دارد

 اگر بازی Dead Nation را در کنسول‌ها تجربه کرده‌اید و به دنبال بازی مشابه هستید، حتما DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak را تجربه کنید. در این بازی مشابه با Dead Nation به نبردی با زامبی‌ها می‌روید، با این تفاوت که این بار در جزیره‌ای با انبوهی از زامبی‌ها روبرو خواهید شد. Dead Plague دارای ۱۸ مرحله متنوع با باس‌فایت‌هایی نفس‌گیر است که باید با تجهیز شخصیت‌ها به انواع و اقسام سلاح‌ها و از آن مهم‌تر مهمات انفجاری مانند نارنجک، خود را برای رویارویی با آنها آماده کنید. تنوع مراحل و ماموریت‌هایی که به شما ارائه می‌شود، در کنار چالش‌هایی که در هر مرحله با آن روبرو هستید، این بازی را به یکی از محصولات ارزشمند تبدیل کرده است. در کنار سلاح‌ها، زامبی‌ها نیز تنوع زیادی دارند و باید قبل از رویارویی با آنها نهایت دقت را داشته باشید.

دانلود بازی DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak

بازی Imprisoned Light

Imprisoned Light

با حمله شیطان باستانی قدرتمند به قلمروی پادشاهی، اهریمن موفق می‌شود تا نگهبانان پادشاهی را در یک کریستال نورانی زندانی کند. اکنون آینده پادشاهی در دستان قهرمانان است تا آن را نجات دهند. جهان دو بعدی Imprisoned Light، طراحی جذابی دارد و توسعه‌دهنده برای تنوع هم که شده پنج جهان را برای کشف در دسترس قرار داده است. وظیفه شما در هر مرحله دسترسی به کریستال‌های نورانی است و باید یک به یک آنها را جمع‌آوری کنید. بازی ۵۰ مرحله دارد که هر مرحله به صورت تصادفی با تغییرات جزئی ساخته می‌شود. سلاح‌های مختلف، پاورآپ‌ها و همچنین شخصیت‌های قابل بازی از جمله دیگر ویژگی‌هایی هستند که در Imprisoned Light انتظارتان را می‌کشند.

دانلود بازی Imprisoned Light

بازی Just Ski

Just Ski

در حال حاضر نیز بازی‌های اسکی متنوعی در گوگل پلی و اپ استور در دسترس بازیکنان قرار دارند. از جمله‌ این بازی‌ها می‌توان به Skiing Yeti Mountain اشاره کرد که در جهانی پیکسلی بازیکنان را به چالش‌هایی جدی دعوت می‌کند. اما نظرتان در رابطه با یک بازی مینیمال اسکی چیست؟ بازی Just Ski تجربه‌ای ساده،‌ سبک و البته جذاب از اسکی سواری است که بازیکنان را به رقابتی برای کسب بالاترین امتیاز می‌برد. Just Ski تجربه‌ای متفاوت از پرش از روی دره‌ها و طراحی ساده را ارائه می‌دهد و شما با لمس تصویر باید اسکی‌باز را کنترل کنید.

دانلود بازی Just Ski

بازی Kidu: A Relentless Quest

Kidu: A Relentless Quest

گوشی خود را برای پرش رو پلتفرم‌های بیشتر حرکت دهید

بازی Kidu: A Relentless Quest، تجربه‌ای هنری و جذاب در جهانی منحصر به فرد است که باید در آن شخصیتی دوست‌داشتنی را برای کشف ۱۴ جهان متفاوت هدایت کنید. بازی در مجموع چهار جهان را در ۱۴ مرحله مختلف ارائه می‌دهد. هرچند مراحل بازی کم به نظر می‌رسد اما تنوع محیط‌ها و مخصوصا روستاییان هر یک از مناطق بازی از جمله ویژگی‌های KIDU: A Relentless Quest است. این بازی در حقیقت یک پلتفرمینگ عالی برای علاقمندان به بازی‌های ماجراجویی است. انیمشن‌های زیبای بازی و از همه اینها مهم‌تر ارائه‌ی تجربه‌ای هنری در یک بازی رایگان شما را عاشق خودش خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی قابلیت تغییر پرسپکتیو دوربین با استفاده از حرکت دادن تبلت یا موبایل است که با بالا یا پایین بردن تبلت می‌توانید شرایط را برای پرش‌های بعدی شخصیت اصلی داستان مهیا کنید.

دانلود بازی Kidu: A Relentless Quest

بازی Lode Runner 1

Lode Runner 1

در Lode Runner 1 با دخترکی همراه می‌شوید تا در جدالی با روبات‌ها طلاها را برای باز کردن راه خروج بردارید. انواع و اقسام دشمنانی که به خون‌تان تشنه هستند به همراه موانعی که در مقابل شخصیت اصلی برای رسیدن به سکه‌ها قرار دارد، تنها بخشی از سختی‌هایی است که با آن روبرو هستید. قهرمان داستان توانایی از بین بردن موقت آجرها را با استفاده از شعله‌افکن دارد و با دو کنترلی که در اختیارتان است باید چاله‌هایی موقت را در مقابل روبات‌ها ایجاد کنید. تله موقت شما کمک می‌کند تا در کنار گرفتن سکه، فرصتی را برای رسیدن به درب خروج پیدا کنید. Lode Runner 1 دارای ۳۰۰ مرحله متنوع است و شما می‌توانید در حالت کلاسیک وارد مراحل Lode Runner اوریجینال شوید.

دانلود بازی Lode Runner 1

بازی Mochi Monsters

Mochi Monsters

با موچی‌های دوست‌داشتنی وارد دنیایی رنگارنگ شوید تا با پرش از روی پلتفرم‌ها بالاترین امتیاز را ثبت کنید. Mochi Monsters تجربه‌ای آرکید و البته اعتیاد آور است که به طور خلاصه شما را با ۶۰ مینیون کوچک به نام موچی همراه می‌کند که برای آزادسازی این شخصیت‌ها باید با کسب امتیاز، بادکنک‌هایی رنگارنگ را به دست‌ بیاورید. قابلیت اچیومنت و لیدربورد برای بازیکنان گوگل پلی و اپ استور به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود بر سر امتیاز‌ها رقابت داشته باشید. بازی با یک بار پرش و حرکت گوشی موبایل به سمت چپ و راست انجام می‌شود و برای تجربه بازی نیازی به لمس نمایشگر ندارید. در هر مرحله سکوهایی با رنگ‌های مختلف قرار دارند که با ریزش رنگ مشابه با سکو، سکوی مورد نظر ناپدید می‌شود. بنابراین باید به رنگ‌ها قبل از پرش روی سکو دقت کنید. محیط رنگارنگ و کنترل مناسب بازی،‌ Mochi Monsters را به بازی مناسبی برای علاقمندان به ثبت رکورد تبدیل کرده است.

دانلود بازی Mochi Monsters

بازی Parking Mania 2

Parking Mania 2

اگر از جمله علاقمندان به بازی‌های ماشین سواری هستید، بازی Parking Mania 2 تجربه‌ای جدید از مهارت پارک صحیح است. در این بازی باید با طی کردن مسافتی مشخص، خودرو را به نحوی در مکان تعیین شده پارک کنید که به اطراف برخورد نکند. شما همچنین قادر به ارتقاء قابلیت‌های خودرو برای رسیدن سریع‌تر به مقصد هستید. بازی همچنین امکان خریداری خودروهای جدید را داده است که هر خودرو دارای ویژگی‌های مثبت و منفی نسبت سایر خودروها است. شهری بزرگ برای کشف، امکان دریفت با خودروها و همچنین ماموریت‌های متفاوت و هر کدام در نوع خود چالشی، در بازی Parking Mania 2 در انتظارتان خواهد بود.

دانلود بازی Parking Mania 2

بازی PES 2017 Mobile

PES 2017

کونامی نخستین بار پاییز ۱۳۹۵ بازی PES 2017 را به صورت دسترسی زودتر عرضه کرده بود

بعد از گذشت ماه‌ها از انتشار بازی PES 2017 به صورت دسترسی زودهنگام، در نهایت کونامی این بازی محبوب را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. مکانیک و راحتی کنترل بازی در دستگاه‌های موبایل نخستین ویژگی‌‌ای است که توجه‌تان را جلب می‌کند. با کشیدن انگشت خود می‌توانید بازیکن را حرکت داده و با ضربه روی نمایشگر، شوت بزنید. حضور رسمی لیگ قهرمانان اروپا در بازی و قابلیت تجربه Real-Time حالت PVP از جمله‌ی ویژگی‌های پرشمار نسخه موبایل PES 2017 است. اگر به دنبال تجربه‌ای واقعی از مسابقه فوتبال در گوشی موبایل هستند، شما می‌توانید اکنون این بازی فوتبال اندروید و آیفون را به صورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی PES 2017

بازی Reckless Getaway 2

Reckless Getaway 2

زمانی در بازی Need for Speed از دست پلیس‌ها فرار می‌کردیم تا در کنار مسابقه با سایر خودروها پیروز میدان شویم. اکنون Reckless Getaway 2 سعی دارد تا تجربه‌ای واقعی از تعقیب و گریز را با دوربین ایزومتریک به شما ارائه دهد. در این بازی باید در نقش دزدانی نابکار از دست پلیس‌های تا دندان مسلح فرار کنید. شما همچنین می‌توانید با آزاد کردن خودروهای جدید به مراحل تنوع ببخشید. خودروهای پلیس نیز در این بازی دزد و پلیس تنوع بسیاری دارند و در حالی که ابتدا تنها یک سواری دنبال شما است، در نهایت با خودروهای زرهی روبرو خواهید شد.

دانلود بازی Reckless Getaway 2

بازی Skull Towers - Castle Defense

Skull Towers - Castle Defense

کمان خود را بردارید و با گذاشتن پیکان‌هایی از جنس جادو به محافظت از قلعه در برابر اسکلت‌ها بروید. بازی Skull Towers - Castle Defense نمونه‌ای اول شخص از یک بازی دفاع از قلعه است و با ویژگی‌های نقش‌آفرینی که ارائه می‌دهد، می‌تواند تا مدت‌ها سرگرم‌تان کند. تنوع در تیرهای کمان از آتشی گرفته تا الکتریسیته و همچنین امکان ساخت سازه‌های دفاعی مشابه با بازی‌های دفاع از قلعه از جمله قابلیت‌هایی است که در اختیارتان قرار دارد. توسعه‌دهنده در طراحی مراحل و همچنین اسکلت‌ها موفق بوده و شما توانایی ارتقاء تیرکمان و برداشتن کمانی قدرتمند را برای مراحل بالاتر دارید.

دانلود بازی Skull Towers - Castle Defense

بازی SUP Multiplayer Racing

SUP Multiplayer Racing

محیط گرافیکی زیبا، رقابتی نفس‌گیر و البته پشتیبانی از حالت چندنفره؛ از یک بازی ریسینگ برای موبایل دیگر چه می‌خواهیم؟ بازی SUP Multiplayer Racing یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ریسینیگی است که می‌توانید در طول هفته‌های آینده تجربه کنید. امکان رقابت با سه بازیکن در اقصی نقاط جهان، قابلیت منحصر به فرد و البته خنده‌دار استفاده از اموجی‌ها برای نشان‌دادن شرایط روحی، امکان ارتقاء خودرو ها و همچنین ارتقا قابلیت‌های خودرو و در نهایت امکان ساخت مسیری منحصر به فرد و با توجه به علایق شخصی بخشی از امکاناتی هستند که بازی SUP Multiplayer Racing به شما ارائه می‌دهد. پرش از روی سکوها،‌ امکان دعوت از دوستان برای مقایسه امتیاز‌ها و مجموعه‌ای از بازی‌های متنوع، بازی SUP Multiplayer Racing را به محصولی ارزشمند تبدیل کرده است.

دانلود بازی SUP Multiplayer Racing

بازی TouchA

TouchA

بازی TouchA سرعت واکنش شما را می‌سنجد

همواره در فیلم‌های شرقی یا بعضا فیلم‌های غربی دیده‌ایم که شخصیت داستان تیری را در هوا گرفته و به زمین‌ می‌اندازد. اکنون استودیوی %111 که نا آشنا با ساخت بازی‌های جمع‌و جور و کوچک نیست، بازی جدیدی را با نام TouchA منتشر کرده است که در آن باید با انگشت خود تیرهای کمان را با لمس تصویر بگیرید. بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد. تیرِ کمانی از بالای تصویر به پایین می‌آید و این شما هستید که باید در موقعیتی که پیش از آغاز بازی آموزش داده می‌شود،‌ تیر را بگیرید. با گرفتن هر تیر درصدی را از دقت لمس نمایشگر دریافت می‌کنید که با جمع شدن این امتیاز‌ها در نهایت رکورد شما ثبت می‌شود. البته اگر موفق به گرفتن تیر نشوید، شکست خواهید خورد و باید بازی را از اول آغاز کنید.

دانلود بازی TouchA

بازی Zen Cube

Zen Cube

بازی تتریس را به یاد دارید؟ در این بازی باید خانه‌هایی را که از بالای تصویر به پایین می‌آمدند، در یک راستا به شکلی در کنار یکدیگر قرار می‌دادید تا با پر شدن هر سطر، فضای بیشتری را برای چیدن خانه‌های بیشتر به دست بیاورید. Zen Cube تجربه‌ای مشابه با تتریس اما به شکلی مینیمال است. در این بازی باید زمین را به شکلی خالی کنید که در زمان ورود خانه از سمت بالا، فضای خالی پر شده و یک مربع کامل تشکیل شود. چالش پیش روی شما به کار انداختن سلول‌های خاکستری ذهن از نقطه نظر هندسی است تا بتوانید با دقت بالا، محل فرود خانه‌ها را خالی کنید. Zen Cube گیم‌پلی ساده‌ای دارد و محیط‌های رنگارنگ تجربه این بازی را لذت بخش می‌کند.

دانلود بازی Zen Cube

اگر بازی‌های بالا نتواسنت نظر شما را به سمت خود جلب کند پیشنهاد می‌کنم به مقالات مختلف ما در بخش معرفی بازی موبایل زومجی سر بزنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده