نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

اولین ویدیو از گیم پلی بازی Hunt: Showdown، ساخته جدید کرایتک

استودیو کرایتک اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی Hunt: Showdown را منتشر کرد.

کرایتک استودیویی است که آن را با آثاری چون بازی Crysis، نسخه اول سری Far Cry و بازی Ryse: Son of Rome می‌شناسیم. ساخته بعدی این استودیو بازی Hunt: Showdown است که امروز، اولین ویدیو از گیم‌پلی آن منتشر شده است. در این ویدیو شاهد مگنوس لاربرانت، کارگردان بازی و کریس اوتی، طراح آن، هستیم که با همکاری یکدیگر قصد کشتن یک موجود عنکبوت-مانند را دارند و از طرفی چهار تیم دو نفره دیگر نیز تلاش می‌کنند تا زودتر این موجود را بکشند و جایزه آن را دریافت کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود از آپارات اقدام کنید

درست است که ویدیوی بالا تقریبا ۹ دقیقه زمان داشت و فقط یک راند از بازی را نمایش می‌داد، اما نبرد‌های بازی در اصل بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه خواهند بود. بازی Hunt: Showdown اولین بار در سال ۲۰۱۴ و با نام Hunt: Horrors of the Gilded Age معرفی شد و قرار بود توسط شعبه آمریکای کرایتک به عنوان دنباله معنوی بازی Darksiders ساخته شود. با این حال پس از تعطیلی این شعبه، بازی به شعبه مرکزی کرایتک منتقل و چندی پیش دوباره با نام Hunt: Showdown معرفی شد.

بازی Hunt: Showdown فعلا فقط برای پی‌سی تایید شده و البته سازندگان احتمال عرضه آن برای کنسول‌ها را هم بررسی می‌کنند. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده