نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Halo 6 به این زودی ها رونمایی نمی‌شود

به استناد پستی که در سایت رسمی سری Halo منتشر شده، نسخه بعدی این مجموعه به این زودی‌ها رونمایی نمی‌شود.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده سری بازی‌های Halo، پیش از نمایشگاه E3 2017 اعلام کرد که طرفداران نباید انتظار معرفی بازی Halo 6 را در این رویداد داشته باشند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، طرفداران نباید در آینده نزدیک منتظر معرفی نسخه بعدی سری هیلو باشند. طبق پستی که در سایت رسمی این سری منتشر شده، سازندگان اعلام کرده‌اند که معرفی Halo 6 برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی نشده است.

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که طرفداران حق داشتند منتظر معرفی اثری مرتبط با سری هیلو در نمایشگاه E3 2017 باشند، با این حال سازندگان قصد ندارند خیلی زودتر از موعد در مورد نسخه بعدی اصلی این سری صحبت کنند و به همین دلیل هم نباید انتظار معرفی بازی را در رویداد‌های دیگری چون گیمزکام یا PAX داشت.

همچنین استودیو ۳۴۳ اینداستریز پیش از نمایشگاه E3 2017 اعلام کرده بود که طرفداران می‌توانند انتظار یک معرفی مرتبط با هیلو را داشته باشند که شاهد چنین چیزی در جریان کنفرانس مایکروسافت نبودیم. اما در جریان روز‌های برگزاری نمایشگاه این استودیو بسته الحاقی بعدی بازی Halo Wars 2 را با نام Awakening the Nightmare معرفی کرد که می‌توانید جزییات آن را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده