نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

سرویس Xbox Game Pass هر ماه حداقل ۵ بازی جدید خواهد داشت

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که سرویس Xbox Game Pass هر ماه میزبان حداقل پنج بازی جدید خواهد بود.

سرویس Xbox Game Pass چندی پیش معرفی و از ابتدای ماه جاری میلادی نیز به صورت عمومی منتشر شد. این سرویس شبیه به نت‌ فلیکس بوده و مشترکین با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار، می‌توانند به تعداد زیادی بازی دسترسی داشته و آن‌ها را تجربه کنند. هر ماه قرار است بازی‌های جدیدی به این سرویس اضافه شده و تعدادی از بازی‌های قدیمی نیز حذف شوند. ویژگی‌ای که Xbox Game Pass را از سرویس‌هایی چون نت‌فلیکس یا پلی‌ استیشن Now متمایز می‌کند، این است که در این سرویس بازی‌ها به صورت استریم در دسترس نبوده و گیمر می‌تواند آن‌ها را دانلود کند.

حال مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده که این سرویس هر ماه میزبان حداقل پنج بازی جدید خواهد بود و علاوه بر آن، بازی‌های جدید ابتدای هر ماه میلادی در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین این شرکت اعلام کرد که حداقل تا ماه نوامبر برنامه‌ای برای خارج کردن بازی‌ها از این سرویس نخواهد داشت و هر ماه فقط تعداد بازی‌ها بیش‌تر خواهد شد. سرویس Xbox Game Pass فعلا فقط به صورت ماهیانه قابل خرید بوده و مایکروسافت امکان خرید اشتراک سالیانه آن را فراهم نکرده است.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بازی مختلف از طریق این سرویس در دسترس هستند که می‌توانید لیست کاملی از آن‌ها را در سایت ایکس‌ باکس بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده