نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴

نسخه دوم بازی موبایل Terra Battle در دست ساخت است

بازی Terra Battle 2 به کارگردانی خالق سری بازی Final Fantasy در دست ساخت است.

بازی اندروید و آیفون Terra Battle یک اثر در سبک نقش‌آفرینی اجتماعی است که توسط خالق سری بازی Final Fantasy، هیرونوبو ساکاگوچی ساخته شده بود. خبر خوب این است که طبق اعلام استودیو سازنده، نسخه دوم (بازی Terra Battle 2) در دست ساخت است و همانند نسخه اول ساکاگوچی کارگردانی این بازی را بر عهده خواهد داشت. 

Terra Battle 2 قرار است با یک بخش داستانی بسیار بزرگ منتشر شود. ساگاکوچی می‌خواهد بازی چیزی حدود ۵۰ فصل متفاوت داشته باشد و همچنین هر فصل جدید هفته‌ای یکبار برای بازی Terra Battle 2 منتشر شود که در نوع خود اقدام جالبی برای نگه داشتن بازیکن‌ها و استفاده هرچه سریع‌تر آنها از محتوای بازی خواهد بود. بروزرسانی برای نسخه اول بازی Terra Battle نیز همچنان منتشر خواهند شد که خبر خوبی برای آن دست از بازیکنانی که ساعت‌های بسیاری پای این بازی صرف کرده‌اند، محسوب می‌شود.

دانلود تریلر

ساگاکوچی علاوه بر این اعلام کرد که به دنبال این است تا دنیای Terra را حداقل با ساخت ۹ بازی دیگر گسترش دهد و برخی از این بازی‌ها گیم‌پلی و ساختار کاملا متفاوتی نسبت به بازی Terra Battle خواهند داشت.

بازی Terra Battle 2 برای انتشار در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است و درحالی که اشاره‌ای به انتشار نسخه غربی این بازی تاکنون نشده است عدم انتشار آن سورپرایز کننده نخواهد بود.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده