// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

مرحله اول بازی Hitman رایگان شد

استودیو IO Interactive با انتشار تریلری اعلام کرد که به مناسبت مستقل شدن خود، مرحله اول بازی Hitman به طور رایگان قابل بازی است.

چندی پیش استودیو دانمارکی IO Interactive رسما اعلام کرد که از این پس به‌عنوان استودیو مستقل بازی‌سازی کار خود را ادامه می‌دهد و توانسته است حق امتیاز بازی Hitman‌ را خریداری کند. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان به مناسبت این امر اعلام کردند که کاربران می‌توانند مرحله اول بازی Hitman را به طور رایگان دانلود و تجربه کنند.

این پیشنهاد به مدت زمان کوتاه نخواهد بود و از این پس تمام کاربران می‌توانند آن را به طور رایگان تجربه کنند. از امروز این بازی از طریق استیم روی رایانه‌های شخصی ویندوزی و به طور دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به طور رایگان قابل دانلود خواهد بود. این محتوا کاربران را به مرحله اول این بازی یعنی Playground می‌برد.

این مرحله دو ماموریت داستانی را در خود جای داده است که شامل دو قرارداد Escalation و بیش از ۴۰ چالش می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند به ۱۷ دست‌آورد (Achivment) در این مرحله دست پیدا کنند. در صورت خرید این بازی تمامی دست‌آوردها و ذخیره‌های شما به نسخه کامل این بازی انتقال می‌یابد و می‌توانید ادامه بازی خود را انجام دهید.

بازی Hitman هم اکنون روی تمامی پلتفرم‌ها به مدت زمان کوتاهی با ۶۰ درصد تخفیف همراه است.

ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری نیز از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده