نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر جدید فیلم Annabelle: Creation به دنیای The Conjuring اشاره می کند

کمپانی برادران وارنر و نیولاین سینما اخیرا پوستر جدیدی از فیلم آنابل: خلقت (Annabelle: Creation) منتشر کرده‌اند.

دنیای سینمایی فیلم ترسناک احضار (The Conjuring) در حال گسترش و پیشی گرفتن از مجموعه اره (Saw) است. جیمز وان پس از خلق مجموعه‌هایی چون Saw و توطئه‌آمیز (Insidious) با انتشار The Conjuring در سال ۲۰۱۳، دنیای سینمای ترسناک جدیدی خلق کرده است. در سال ۲۰۱۶ فیلم The Conjuring 2 (احضار ۲) به کارگردانی وان تولید و منتشر شد و اکنون او در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) است. هرچند تاکنون برنامه مشخصی برای ساخت این فیلم اعلام نشده است. با این حال، وان در حال ساخت فیلم Aquaman (آکوامن) است و بسیار بعید به نظر می‌رسد که تا پس از تکمیل و اکران این فیلم؛ ساخت فیلم The Conjuring 3 آغاز شود، اما فیلم‌های فرعی این مجموعه جای خالی فیلم‌های اصلی را طی این مدت پر خواهند کرد.

فیلم Annabelle (آنابل) اولین فیلم فرعی مجموعه The Conjuring بود که در ۲۰۱۴ منتشر شد و امسال قرار است دنباله این فیلم منتشر شود. فیلم Annabelle: Creation قسمت دوم این فیلم است که پیش درآمدی بر اتفاقات فیلم اول خواهد بود و به خلق شخصیت عروسکی آنابل خواهد پرداخت. فیلم The Nun (راهبه) و فیلم Crooked Man دیگر فیلم‌های فرعی این مجموعه هست که مراحل تولید خود را سپری می‌کنند. حال کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما پوستر جدیدی از فیلم Annabelle: Creation منتشر کرده‌اند. در این پوستر اشاره‌ای به دنیای The Conjuring می‌شود و اینکه اتفاقات این فیلم در این دنیا در جریان است. در این پوستر یک دختر را مشاهده می‌کنیم که عروسک آنابل را در دست دارد و نزدیک یک چاه است و پشت سر آن‌ها نیز یک خانه و درخت دیده می‌شود که بسیار آشنا به نظر می‌رسد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Annabelle: Creation

همچنین در این پوستر جمله «شما داستان واقعی را نمی‌دانید» دیده می‌شود که احتمالا اشاره‌ای به منشا قدرت آنابل دارد چرا که در فیلم Annabelle شاهد قدرت کامل او بودیم. استفانی سیگمن، تالیثا بیتمن، لولو ویلسون، آنتونی لاپالیا، فیلیپا کولثارد و میراندا اتو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle: Creation حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید اف. سندبرگ بوده است و جیمز وان به همراه پیتر سفران نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle: Creation بر عهده گری دوبرمن بوده است که فیلمنامه فیلم اول را نیز او نوشته بود.

فیلم Annabelle: Creation برای اکران در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده