// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Sling Kong

بگیرید، نگه دارید و رها کنید! در بازی Sling Kong تا جای ممکن بالا بروید و بیشترین امتیاز را جمع‌آوری کنید.

دیروز در زومجی بازی جدید Angry Birds Evolution را معرفی کردیم. در این بازی باری دیگر با پرندگان خشمگین همراه می‌شوید تا در جدالی با خوک‌ها، جزیره‌ی پرندگان را از دست این دشمنان حیله‌گر نجات دهید. اکنون اما می‌خواهیم بازی دیگری را با مکانیک کشیدن و رها کردن معرفی کنیم. بازی جدید Sling Kong نمونه‌ای ساده و بی آلایش از یک بازی متفاوت با گیم‌پلی جذاب است که بازیکنان را در اوقات فراغت سرگرم می‌کند.

بازی Sling KIng

بیش از ۶۰ حیوان مختلف برای آزادسازی در بازی حضور دارند

در بازی Sling Kong باید با توجه به محل قرارگیری گیره‌ها، قهرمان بازی را برای صعود به بالاترین نقطه هدایت کنید. هدایت شخصیت اصلی ساده، اما چالش برانگیز است و باید با دقت شخصیت‌ را به سمت گیره‌ها پرتاب کنید تا حیوان دوست‌داشتنی به پایین سقوط نکند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی تنوع در مراحل است که به صورت تصادفی تغییر شکل می‌دهند. با هر بار شکست و شروع دوباره، با مرحله جدیدی روبه‌رو می‌شوید که از قضا حتی در ظاهر موانع نیز با مرحله‌ای که پیش از آن بازی می‌کردید، متفاوت است. بازی در مجموع کنترل آسانی دارد و تنها باید به شکلی حیوان دوست‌داشتنی را رها کنید که حتما به گیره بعدی برسد. گیره‌ها نیز خود چالشی جداگانه هستند. گیره‌های آبی رنگ فرصتی را برای سنجیدن حرکت بعدی به شما می‌دهند و در نتیجه می‌توانید قبل از بسته شدن گیره، حرکت خود را انجام دهید. اما گیره‌های قرمز رنگ رحم ندارند و با گرفتن آنها فرصت کمی را برای حرکت بعدی دارید. بدون شک Sling Kong می‌توانست محتوای بیشتری داشته باشد‍ و تا این اندازه ساده نباشد. سازندگان می‌توانستند با اضافه کردن قدرتی منحصر به فرد به هر یک از شخصیت ها، کاری کنند که در طولانی مدت Sling Kong تکراری نشود.

اما در زمینه‌ی طراحی موانع، توسعه‌دهندگان موفق بوده‌اند. به عنوان مثال، برخی از موانع سنگ‌های بزرگی هستند که به صورت متوالی باز و بسته می‌شوند و در نتیجه باید زمانی را برای انجام حرکت و پرش به گیره بعدی صبر کنید. این موضوع زمانی به یک چالش تبدیل می‌شود که حیوان دوست‌داشتنی بازی به گیره‌ای قرمز رنگ متصل می‌شود و باید در یک ثانیه یا کمی بیشتر به گیره‌ی بعدی بپرد. بازی از نظر شخصیت‌ها هم غنی است و با ورود به بخش Prizes می‌توانید با جمع‌آوری سکه‌ها در نهایت حیوان جدیدی را آزاد کنید. Sling Kong بیش از ۶۰ شخصیت دارد که باید آنها را یک به یک با ورود به حالت Prizes آزاد کنید که البته استفاده از این حالت بدون هزینه نیست و هر پرتاب ۲۰۰ سکه جایزه دارد. در این حالت که به بازی آرکید PinBall شباهت دارد،‌ با پرتاب شخصیت، او به اشیاء مختلفی برخورد می‌کند که با هر برخورد مقداری سکه دریافت خواهید کرد. دیگر ویژگی بازی Lucky Sling است که به صورت دوره‌ای و بعد از دقایقی مشخص باز می‌گردد. در این حالت باید با پرت کردن حیوان مذکور به درون یک چرخ، جایزه دریافت کنید. تفاوت نداشتن قدرت هر یکی از شخصیت‌ها و منحصر به فرد نبودن آنها نسبت به یکدیگر، باعث شده تا هدفی را برای آزادسازی آنها نداشته باشید.

بازی Sling KIng

اگر به دنبال بازی ساده‌ای برای تجربه در مترو یا اتوبوس هستید که با یک دست بتوانید به تجربه آن بپردازید،‌ بازی Sling Kong،‌ گزینه‌ مناسبی برای دانلود خواهد بود. بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد و موانع با هر بار ورود به مرحله تغییر می‌کنند؛ هرچند نباید به این بازی به عنوان گزینه‌ای طولانی مدت نگاه کرد. بازی اکنون به صورت رایگان و با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه در گوگل پلی و اپ استور برای دانلود در دسترس قرار دارد.

برای دانلود ویدیو، از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Sling Kong

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده