نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار ویدیو جدید فیلم War for the Planet of the Apes

به مناسبت روز پدر، کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیو جدیدی از فیلم مورد انتظار War for the Planet of the Apes منتشر کرده است.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم مورد انتظار جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طی دو هفته گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم دو ویدیو جدید از این فیلم منتشر کرد که در این ویدیوها با دو شخصیت بد ایپ و نوا بیشتر آشنا می‌شدیم. حال به مناسب روز پدر، این کمپانی ویدیو جدیدی از فیلم War for the Planet of the Apes منتشر کرده است. در این ویدیو، سزار توسط کلنل دستگیر شده و به نظر می‌رسد که بیهوش بوده و تازه به هوش آمده است. در طی این ویدیو شاهد مکالمه‌ای میان این دو شخصیت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

فیلم War For The Planet Of The Apes، سومین فیلم از مجموعه بازسازی سیاره میمون‌ ها (Planet of the Apes) است. پیش از این، فیلم ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۱ و فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۴ ‌به‌روی پرده‌های سینما رفته بود. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فیلم War For The Planet Of The Apes:

فیلم War for the Planet of the Apes، سومین قسمت از مجموعه بازسازی سیاره میمون‌‌ها است که در آن، سزار و ارتش میمون‌ها وارد یک درگیری تحمیلی و مرگبار با ارتش انسان‌ها به رهبری کلنلی بی‌رحم می‌شوند. به دنبال تلفات غیر قابل تصور ارتش میمون‌ها، سزار در کشاکشی با غریزه تاریک خود، جهت گرفتن انتقام گونه میمون‌ها آماده می‌شود. قضای روزگار در نهایت سزار و کلنل را در نبردی حماسی برای آینده هر یک از گونه‌ها و تعیین سرنوشت این سیاره رو در روی یکدیگر قرار خواهد داد.

اندی سرکیس، وودی هارلسون، استیو زان، جودی گریر، مایکل ادمتویت، تای اولسون، آلساندرو جولیانی، سارا کنینگ، چاد روک، گابریل چاواریا و آمیا میلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم War For The Planet Of The Apes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم War for the Planet of the Apes بر عهده مت ریوز بوده که پیش از این، کارگردانی فیلم کلاورفیلد (Cloverfield) و فیلم Dawn of the Planet of the Apes را بر عهده داشته است. ریوز علاوه بر کارگردانی، به همراه مارک بامبک کار نوشتن فیلمنامه فیلم War for the Planet of the Apesss را نیز بر عهده داشته است.

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۱۴ جولای امسال (۲۳ تیر) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده