// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

بازی موبایل Harvest Moon: Lil' Farmers منتشر شد

کمپانی Natsume بازی موبایل Harvest Moon: Lil' Farmers را برای اندروید و آیفون منتشر کرد.

فروردین ماه گذشته کمپانی ناتسومه (Natsume) نسخه جدیدی از مجموعه دوست‌داشتنی Harvest Moon را با نام بازی Harvest Moon: Lil' Farmers برای اندروید و آیفون معرفی کرد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی موبایل سازندگان بازی را روی پلتفرم‌های ذکر شده منتشر کردند و کاربران هم‌اکنون می‌توانند این بازی را تجربه کنند. گفتنی است که این بازی مخصوص کودکان طراحی شده است و آنها را به دنیای کشاورزی و دامداری دعوت می‌کند.

ار آنجا که این بازی برای کودکان توسعه یافته است، سازندگان گیم‌پلی آن را تا حد ممکن ساده طراحی کرده‌اند؛ طوری که مخاطبان نیازی به خواندن محتویات این بازی ندارند و تمامی راهنمایی‌های آن به واسطه‌ی عکس‌ها صورت می‌گیرد. گیم‌پلی این بازی در لمس کردن و کشیدن صفحه خلاصه می‌شود و وظیفه کاربران این است که با پرورش دادن محصولات کشاورزی و دامداری، مواد غذایی روستاییان را فراهم کنند.

سری بازی‌های Harvest Moon با طراحی‌های هنری خاص خود به شهرت خاصی رسیده؛ به طوری که محتویات آن برای تمامی سنین مناسب بوده است. حال در سالی که بیستمین سالگرد این مجموعه به شمار می‌رود، ناتسومه قصد دارد با توسعه دادن بازی‌ها برای کودکان، آنها را با عادات تغذیه‌ای سالم آشنا کند.

در ادامه می‌توانید بازی موبایل Harvest Moon: Lil’ Farmers را از لینک‌های زیر با قیمت ۳.۹۹ دلار تهیه و دانلود کنید.

دانلود بازی Harvest Moon: Lil’ Farmers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده