نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

تبلیغات بازی God of War برای نمایشگاه E3 2017 در لس آنجلس شروع شد

تبلیغات نسخه جدید بازی God of War برای نمایشگاه E3 2017 روی دیواری در شهر لس آنجلس دیده شد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش تبلیغات بازی Star Wars Battlefront II به مناسبت نمایشگاه E3 2017 در چند نقطه شهر لس آنجلس دیده شد. حال کمپانی سونی نیز کار خود را با تبلیغات عنوان انحصاری جدید کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی بازی God of War شروع کرده است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این دیوار نوشته هنوز کامل نشده است؛ اما مشخص است که نقاشان در حال نوشتن نام God of War هستند.

god of war ad

حضور بازی God of War در نمایشگاه E3 2017 تعجبی ندارد و انتظار می‌رود یکی از اصلی‌ترین بخش‌های کنفرانس سونی به این بازی اختصاص پیدا کند. چیزی که عجیب است این است که از بین تمامی انحصاری‌هایی که قرار است توسط سونی منتشر شوند چرا این God of War است که صاحب یک دیوار نوشته بزرگ شده و حرفی از عناوین دیگر مانند Spider-man، بازی Days Gone، سری Gran Turismo یا حتی بازی Uncharted: The Lost Legacy نشده است.

تشخیص این موضوع سخت است. اگر Spider-man را فاکتور بگیریم، عنوان God of War یا «خدای جنگ» مشهورترین برند در بازی‌های آینده سونی است و احتمالا به همین دلیل است که این بازی صاحب چنین دیوار نوشته بزرگی شده است. با این حال، این احتمال هم وجود دارد که سونی قصد داشته باشد God of War را به عنوان مهم‌ترین بخش کنفرانسش معرفی کند و بخواهد یک دموی گیم‌پلی یا تاریخ عرضه بازی را رونمایی کند. باید صبر کرد و دید سونی چه برنامه‌ای دارد؛ اما این اتفاق قطعا یک خبر خوش برای هوادارانی است که منتظر یک خبر بزرگ از God of War در نمایشگاه E3 2017 هستند.

بازی God of War به دست استودیوی سونی سانتا مونیکا در حال توسعه است. این بازی قرار است هشتمین نسخه از این سری و دنباله بازی God of War III که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، باشد. شخصیت اصلی سری یعنی کریتوس باز خواهد گشت. او حالا پسری به نام آترئوس دارد که او نیز در بازی حضور خواهد داشت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده