// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت 1.04 بازی Prey منتشر شد

آپدیت جدید بازی Prey در راستای اضافه شدن قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا، ناشر بازی Prey، در انجمن ردیت اعلام کرده است که بروزرسانی بازی Prey منتشر شده و کاربران می‌توانند آن را دانلود کرده و به بازی کردن بپردازند. البته این بروزرسانی فعلا برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌های مهم این بروزرسانی، اضافه شدن قابلیت‌های کنسول پلی‌استیشن 4 پرو به بازی Prey است. از ویژگی‌های اضافه شده به بازی برای این کنسول می‌توان به افزایش کیفیت سایه‌زنی‌ها، بهبود ظاهر تکسچرها، اضافه شدن Anisotropy 16x (در صورتی که در حالت عادی روی 4X قرار دارد) و بهبود ویژگی‌های بصری بازی اشاره کرد.

در ادامه کمپانی بتسدا به این نکته اشاره کرده است که بروزرسانی 1.04 در آخر هفته برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. در حالت کلی این بروزرسانی یک سری از ایرادات بازی  را برطرف کرده است. از میان ایراد‌های رفع شده می‌توان به زمان‌بندی بهتر میان‌پرده‌های بازی اشاره کرد. همچنین یک سری از باگ‌های مرحله‌ای بازی نیز رفع شده است.

برای مثال در گذشته زمانی که به مرحله Disgruntled Employee می‌رسیدید، اگر در طول مرحله شخصیت گرنت لاک‌وود را پیدا می‌کردید، نمی‌توانستید مرحله مورد نظر را به درستی به اتمام برسانید. حال در جریان بروزرسانی 1.04 این مشکل رفع شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده