// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

دیدگاه فیل اسپنسر درباره کنفرانس مایکروسافت در E3 2017

با نزدیک شدن به کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، فیل اسپنسر از کیفیت این کنفرانس خبری سخن گفته است.

کمتر از دو هفته دیگر به برگزاری کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 زمان باقی مانده است و همگی منتظر منتشر شدن اطلاعاتی حول پروژه اسکورپیو نظیر قیمت، تاریخ دقیق عرضه و شکل و ظاهر این کنسول هستیم. از طرفی پرسشی در این میان وجود دارد که کمپانی مایکروسافت برای بخش معرفی بازی‌های خود، چه تصمیماتی گرفته است و شاهد نمایش چه بازی‌هایی خواهیم بود.

در همین راستا سایت Attack of the Fanboy در جریان یک توییت از فیل اسپنسر در این مورد سوال کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در پاسخ اعلام کرده است:

من از وسعت و کیفیت مواردی که برای نمایش در نظر گرفته شده‌اند، تحت تاثیر قرار گرفته‌ام.

متاسفانه فیل اسپنسر به طور واضح اعلام نکرده است که در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 باید منتظر نمایش چه بازی‌هایی باشیم. البته بعضی از این بازی‌ها نظیر بازی Crackdown 3، بازی Sea of Thieves و بازی State of Decay 2 مشخص شده‌اند. همچنین مایکروسافت اعلام کرده بود که اصلا دنباله‌ای از مجموعه Gears of War یا مجموعه Halo را شاهد نخواهیم بود. با این حال، استودیو 343 اینداستریز در جریان یک خبر گفته بود که در نمایشگاه امسال موردی مرتبط با سری Halo را به تصویر خواهد کشید.

با این حال باید منتظر منتشر شدن اخبار بیشتر باشیم. از طرفی خبری منتشر شده است حول اینکه پروژه اسکورپیو بهترین مکان برای بازی کردن است. این گفته بدین معنا است که چه از نظر بازی‌های Third Party و چه بازی‌های First Party شاهد عملکرد خوبی روی این کنسول خواهیم بود.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده