نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر نقش گلن آماده بازگشت به سریال The Walking Dead است

استیون ین در مصاحبه اخیر خود گفت اگر دلایل منطقی وجود داشته باشد، هر زمانی آماده است تا به سریال The Walking Dead بازگردد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را برای شما فاش کند.

بدون شک شخصیت گلن با بازی استیون ین، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال The Walking Dead است. او در ۶ فصل اول این سریال حضور پررنگ و مهمی را داشت، اما در نهایت در قسمت ابتدایی فصل هفتم این سریال توسط نیگان با بازی جفری دین مورگان، کشته شد. گلن یکی از عضوهای اصلی و مهم گروه ریک گریمز با بازی اندرو لینکولن، بوده است. مگی گرین با بازی لورن کوهن، نیز شخصیتی بود که گلن به آن علاقه داشت و آن‌ها در حال حاضر قرار است صاحب یک فرزند شوند، هرچند این بچه قرار نیست هیچگاه پدرش را ببیند.

با این حال، در اواسط فصل ششم سریال The Walking Dead تصور می‌شد که گلن یک‌بار مرده است، اما او دوباره بازگشت و در قسمت‌های دیگری از این سریال به ایفای نقش پرداخت. با وجود اینکه به هیچ وجه امکان زنده شدن گلن وجود ندارد، اما این باعث نمی‌شود که بازیگر این نقش علاقه‌ای به بازگشت به این سریال نداشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استیون ین گفته است که اگر احساس کند دلایل منطقی وجود دارد، آماده است تا به این سریال محبوب بازگردد. در مصاحبه با دیلی تلگراف استرالیا، او گفت که علاقه دارد روزی به این سریال بازگردد، اما این موضوع زمانی رخ می‌دهد که احساس کند دلیل منطقی برای این کار وجود دارد. ین گفت:

من اگر احساس کنم که دلیل مناسبی وجود دارد به سریال باز خواهم گشت. من نمی‌خواهم شخصی را مجبور به کاری کنم، اما اگر من قانع بشوم که دلیل مناسبی وجود دارد، قطعا قبول می‌کنم. من مدیون سریال The Walking Dead هستم و این سریال باعث شد که دوران حرفه‌ای من آغاز شود. من در ابتدا یک بازیگر کمدی معمولی در شهر شیکاگو بودم و این سریال به من اجازه داد تا به لس آنجلس نقل مکان کنم و وارد این حرفه بشوم.

The Walking Dead

فیلم Okja (اوکجا)، جدیدترین فیلمی است که ین در آن به ایفای نقش پرداخته است و شبکه استریم نت فلیکس وظیفه تبلیغات این فیلم را بر عهده این بازیگر گذاشته است. در واقع محبوبیت او بخاطر بازی در نقش گلن در سریال The Walking Dead باعث این موضوع شده و ین نیز کاملا قدردان این موضوع است. با این حال، احتمالات و دلایل بسیار کمی برای بازگشت شخصیت گلن به این سریال وجود دارد و تنها می‌توان انتظار داشت که شاهد حضور‌های بسیار کوتاهی از این شخصیت در فصل آینده سریال The Walking Dead باشیم.

پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است از پاییز امسال آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده