نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Destiny 2 داستان غنی تری نسبت به نسخه قبل دارد

سازندگان بازی Destiny 2 خبر از داستانی عمیق و غنی در آن داده‌اند که گیمر را به چهار جهان مختلف خواهد برد.

بازی Destiny 2 که چندی پیش رسما توسط بانجی و اکتیویژن معرفی شد، در جریان نمایشگاه E3 2017 نیز حضور داشت و شاهد پخش تریلری از آن در کنفرانس سونی بودیم. با اینکه تریلر‌های بازی نیز اشاره کرده‌اند که این اثر، داستانی غنی خواهد داشت، اما اخیرا دیوید داوگ از استودیو بانجی، در این مورد توضیحات بیش‌تری در مصاحبه با سایت گیم‌اسپات ارائه کرده است. طبق گفته وی Destiny 2 داستانی را روایت خواهد کرد که تا به امروز در دنیای دستینی بی‌سابقه بوده است.

همچنین ویژگی مثبت داستانی بازی این است که در Destiny 2، داستان در خود بازی روایت خواهد شد و گیمر‌ها مانند نسخه قبل دیگر مجبور نخواهند بود برای درک ماجرا سراغ سایت‌های مختلف بروند و اطلاعات آن‌ها را به صورت متنی بخوانند. داوگ در مورد داستان بازی گفت:

بازی قرار است ماموریت‌های داستانی و همچنین ویدیو‌های سینمایی بیش‌تری داشته باشد. علاوه بر این، در بازی به چهار جهان مختلف سفر خواهید کرد که هریک ماجرا‌ها و رمز و راز‌های خودش را دارد. همه این‌ها باعث خواهند شد تا بتوانید از داستان، آن هم در داخل خود بازی، لذت ببرید.

همچنین جالب است بدانید که قرار دادن داستانی غنی در خود بازی، برای ما اهمیت زیادی داشت و این هدف به شکلی بود که به تصمیم‌های ما جهت می‌داد. ما نمی‌خواستیم که شما مجبور شوید کنترلر را زمین بگذارید و برای درک داستان، به سراغ منابع دیگری به غیر از خود بازی بروید. در این نسخه، داستان در خود بازی خواهد بود و صحنه‌های سینمایی نیز به روایت هرچه بهتر آن کمک خواهند کرد.

همچنین داستان از طریق مواردی که در دنیای بازی کشف کرده‌اید یا کاراکتر‌هایی که ملاقات می‌کنید نیز روایت می‌شود و از این طریق، درک بیش‌تری از جهانی که بازی در آن جریان دارد خواهید داشت و بهتر می‌توانید به اتفاقاتی که ماجراجویی شما را شکل می‌دهند، پی ببرید.

نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور منتشر می‌شوند و نسخه پی‌سی آن هم قرار است در تاریخ ۲ آبان منتشر شود. این بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و علاوه بر آن بانجی تایید کرده که نسخه پی‌سی این اثر، یک پورت ساده نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده