// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Killer Instinct به استیم راه پیدا می‌کند

امروز در جریان لایو استریم برنامه CEO 2017، اعلام شد که بازی مبارزه‌ای و رایگان Killer Instinct به استیم راه پیدا می‌کند.

امروز در جریان برنامه اینترنتی CEO 2017 آلکس جِبیلی، موسس CEO، از طرف تیم توسعه دهنده بازی Killer Instinct بیانیه‌ای را در مورد این بازی منتشر کرد.

در این اعلامیه مشخص شد که با مبارزه‌ای Killer Instinct به پلتفرم استیم راه پیدا می‌کند و کاربرانی که ویندوز 10 یا ایکس‌باکس وان در اختیار ندارند، می‌توانند این بازی را روی استیم تجربه کنند.

همچنین مزایایی نیز در این باره در نظر گرفته شده است، طوری که کاربرانی که نسخه Definitive Edition این بازی را روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 در اختیار دارند، قهرمان جدید Eagle و قهرمان‌های Shin Hisako و Kilgore به طور رایگان روی استیم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

بازی Killer Instinct در ابتدا به دست استودیو دابل هلیکس گیمز (Double Helix Games) توسعه یافت و ناشر آن یعنی مایکروسافت گیمز نیز آن را منتشر کرد. سپس توسعه این بازی پس از فصل دوم به استویدو آیرون گلکسی (Iron Galaxy) سپرده شد.

بازی مبارزه‌ ای Killer Instinct هم اکنون برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 در دسترس است. در خبر دیگر می‌توانید تریلر معرفی آخرین شخصیت این بازی يعنی Eagle را تماشا کنید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی به صفحه آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده