// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

لیست پربازدیدترین بازی ها و ویدیوهای E3 در یوتیوب [E3 2017]

وب‌سایت یوتیوب لیست پر‌بازدید‌ترین بازی‌ها و ویدیو‌های نمایشگاه E3 2017 را اعلام کرد که Star Wars Battlefront 2 در صدر قرار دارد.

نمایشگاه E3 2017، به عنوان یکی از مورد‌انتظار‌ترین رویداد‌های صنعت بازی‌های ویدیویی سال جاری مدتی پیش برگزار شد. وب‌سایت یو‌تیوب در تمام مدت برگزاری نمایشگاه مذکور فعالیت گسترده‌ای در آن داشته و محتوا‌های مختلفی را به معرض نمایش مخاطبین گذاشت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این وب‌سایت لیست ۱۰ بازی پر‌بازدید رویداد مذکور را منتشر کرده است.

وب‌سایت یو‌تیوب تمامی ویدیو‌های مر‌تبط با بازی‌ها، از جمله تریلر‌ها، گیم‌پلی‌های رسمی، پوشش‌های رسانه‌ای و ویدیو‌های آپلود شده توسط طرفداران را در آمار خود لحاظ کرده است. طبق لیست منتشر شده، بازی Star Wars Battlefront II، جدید‌ترین بازی مجموعه جنگ ستارگان که بر‌خلاف نسخه اول دارای بخش تک‌نفره است، از بین بیش از ۲۰۰ بازی به نمایش در‌ آمده در نمایشگاه E3 2017 توانسته است رتبه اول را بدست آورد. بازی‌های Assassin's Creed Origins ،FIFA 18 ،Call of Duty: WWII و God of War رتبه‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. چهار بازی بزرگ کمپانی الکترونیک آرتز در بین ۱۰ بازی پر‌بازدید قرار گرفته‌اند که نشان از موفقیت این کمپانی در جذب مخاطبین دارد. لیست پر‌بازدید‌ترین بازی‌های E3 در وب‌سایت یوتیوب را در زیر مشاهده می‌کنید:

لیست بازی های پربازدید e3 در یوتیوب

در بخش پر‌بازدید‌ترین ویدیو، باز هم بازی Star Wars Battlefront 2 رتبه اول را در اختیار دارد. گیم‌پلی رسمی این بازی بیش از ۷٫۹ میلیون بازدید داشته است. تریلر بازی Super Mario Odyssey با ۵٫۵ میلیون بازدید در حالی در رده دوم قرار گرفته است که به عنوان یکی از آخرین ویدیو‌های E3 منتشر شد. رتبه‌های سوم تا پنجم به بازی‌های Marvel's Spider-Man، FIFA 18 ،Need for Speed Payback اختصاص داده شده است. وب‌سایت یوتیوب میزان بازدید تمامی تریلر‌های رسمی، تیزر‌ها و گیم‌پلی‌ها را لحاظ کرده و از بررسی بازدید ویدیو‌های مرتبط با بسته‌های الحاقی و ریمستر‌ها صرف‌نظر کرده است. لیست ۱۰ ویدیو پر‌بازدید به نمایش در آمده در نمایشگاه E3 در بازه زمانی ۹ تا ۱۴ ژوئن (۱۹ تا ۲۴ خرداد) به شرح زیر است:


منبع Youtube Trends
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده