// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر بازی ترسناک Call of Cthulhu منتشر شد [E3 2017]

کمپانی Focus Home Interactive به مناسبت نمایشگاه E3 2017، تریلری از بازی ترسناک Call of Cthulhu منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فوکوس هوم‌  اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیو سیانید (Cyanide) به مناسبت نمایشگاه E3 2017، تریلری از بازی Call of Cthulhu که در سبک وحشت بقا و نقش‌آفرینی طراحی شده است، منتشر کرده است.

بازی Call of Cthulhu یک اثر کارگاهی و ترسناک است که از محصول رومیزی و نقش‌آفرینی شرکت Chaosium الهام گرفته است. بازی مذکور در مراحل اولیه توسط استودیو فراگ‌ور (Frogware) در دست توسعه بود که سپس در سال ۲۰۱۶ میلادی به دلایل نامشخصی، توسعه آن به استودیو سیانید سپرده شد.

در این بازی کاربران در نقش ادوارد پیرس حضور پیدا می‌کنند؛ کسی که در دوران جنگ خدمت کرده است و حال به یک کاراگاه شخصی تبدیل شده است. داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که مسئولیت یک پرونده مرموز به شما سپرده می‌شود که وقایع آن در جزیره‌ای دورافتاده در دارک‌واتر اتفاق می‌افتد. پرونده قتلی که به شما سپرده شده است در مورد قتل مبهم سارا هاکینز و خانواده وی است. سازندگان در مورد داستان بازی نوشتند:

تحقیقات شما در نهایت به عوامل ماورایی منتهی می‌شود، جایی که واقعیت و توهم در هم می‌آمیزد، یا آن که این نتیجه خیالات خود شما است؟

به نقل از سازندگان، بازی Call of Cthulhu از نوشته‌های معروف Lovecraft الهام گرفته است، وی بر این باور است که انسان‌ها در دنیایی بی‌رحم از وحشت قرار گرفته‌اند. در بازی شما با وقایعی برخورد خواهید کرد که فراتر از درک انسان است. برای اینکه بتوانید اتفاقات مرموز این جزیره را برملا کنید باید تا آستانه جنون پیش بروید و با نزدیک شدن به «رویا پرداز بزرگ» دیگر تمامی اتفاقاتی که در پیرامون شما اتفاق می‌افتد مبهم است و بر چیز‌هایی که می‌بینید شک می‌کنید.

بازی Call of Cthulhu هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی در حال توسعه است و درتاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر ترسناک این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده