// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر گیم پلی بازی MatterFall در E3 2017

استودیو HouseMarque در جریان نمایشگاه E3 2017 تریلری از بازی پلتفرمر MatterFall منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

استودیو هاوس مارک (HouseMarque) با انتشار تریلری در جریان نمایشگاه E3 2017، تاریخ انتشار و قیمت بازی MatterFall را که در سبک شوتر-پلتفرمر طراحی شده است، مشخص کرد. حال در جریان اخبار بازی جاری هوکانن، از استودیو هاوس‌مارک، تریلری از این بازی به نمایش گذاشته است که گیم‌پلی سریع و دیوا‌نه‌وار آن را به تصویر می‌کشد.

هوکان در مورد سبک این بازی گفت که Matterfall یک اثر شوتر آرکید-محور است که کاربران را به دوران سری Metroid و بازی Gunstar Heroes می‌برد. کاربران در Matterfall در نقش یک سرباز حضور پیدا می‌کنند که با نابود کردن دشمنان و پیش بردن بازی، شهروندان را نجات می‌دهد. دنیای این بازی به موادی قرمزرنگ آغشته شده است که وظیفه شما پاک کردن آنها از شهر است. در این بازی می‌توانید با کمک گرفتن از مواد آبی‌رنگ، زره‌تان را تقویت و به هدف نهایی خود دست پیدا کنید.

بازیکنان با حضور در دنیای دو‌بعدی این بازی، با شلیک کردن به دشمنان مراحل را پشت سر‌می‌گذارند و به سلاح‌های مختلفی همچون سلاح‌ موادانداز، شات‌گان و موشک‌انداز دست پیدا می‌کنند. همچنین شما در طی بازی می‌توانید خود را به قابلیت‌هایی فرعی مجهز کنید که مقاومت، زره و مهمات شما را در بازی افزایش می‌دهد.

matterfall

سازندگان با انتشار این تریلر در نمایشگاه E3 2017 مرحله اول این بازی را به نمایش گذاشتند. تریلر در نهایت به باس فایت اولین مرحله ختم شد که شاهد یک ربات زنبور-مانند کشنده بودیم. در این بازی درجه‌های سختی‌های مختلفی گنجانده شده است و کاربرانی را که قصد دارند فرآیند اتمام بازی را با سرعت تجربه کنند (اسپید ران) هم شامل می‌شود. این بازی فاقد بخش چندنفره است؛ اما کاربران می‌توانند با اتمام مراحل و ثبت کردن زمان خود در جدول امتیازات جهانی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بازی MatterFall  به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۴ مردادماه (۱۵ آگوست) در آمریکا و ۲۵ مردادماه (۱۶ آگوست) در اروپا منتشر خواهد شد. این بازی در کنفرانس خبری بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در E3 2017 به همراه بازی‌های دیگر معرفی شد. اینجا می‌توانید جمع‌بندی کنفرانس سونی را در زومجی مشاهده کنید و نگاهی به اتفاقات آن بیندازید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی ۱۱ دقیقه‌ای بازی MatterFall را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده