نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

شایعه: سوپرگرل در فیلم Man of Steel 2 معرفی خواهد شد

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، شخصیت سوپرگرل در فیلم مورد انتظار مرد پولادین ۲ (Man of Steel 2) معرفی می‌شود.

فیلم Man of Steel (مرد پولادین) در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی زک اسنایدر به روی پرده رفت. این فیلم، اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی بود؛ اما تاکنون دنباله آن تولید و ساخته نشده است. هنری کویل ایفاگر نقش سوپرمن در این دنیای سینمایی است. در سال ۲۰۱۶، سوپرمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) بازگشت و همچنین قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته باشد. با این حال، سرنوشت فیلم Man of Steel 2 همچنان مبهم باقی مانده است. با وجود شایعاتی که پیرامون این فیلم منتشر شده، اما تاکنون کمپانی برادران وارنر ساخت این فیلم را رسما تایید و اعلام نکرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فیلم Man of Steel 2 فاش و منتشر شده است. یکی از کاربران وب‌سایت 4چن ادعا کرده که به اطلاعات محرمانه و بسیار مهمی از دنیای سینمایی دی‌سی دست پیدا کرده است. او گفت که کمپانی برادران وارنر در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و انتشار این فیلم است. علاوه بر این، او به اطلاعاتی از شخصیت شرور و منفی این فیلم دست پیدا کرده است و همچنین متوجه شده که شخصیت سوپرگرل قرار است در این فیلم رسما معرفی شود و حضور پررنگی نیز خواهد داشت. این کاربر گفت:

دنباله فیلم Man of Steel به شکل محرمانه مراحل توسعه و ساخت خود را سپری می‌کند. جف جانز و زک اسنایدر کار نوشتن داستان این فیلم را در ماه نوامبر سال گذشته به پایان رسانده‌اند و نویسنده‌های متعددی در حال کار روی فیلمنامه این فیلم هستند. این نویسندگان پیش از این در فیلم Watchmen (نگهبانان) و 300 نیز حضور داشته‌اند. برین‌نیاک (Brainiac) شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم خواهد بود و در فیلم Man of Steel 2 شاهد معرفی شخصیت سوپرگرل برای اولین‌بار در دنیای سینمایی دی‌سی خواهیم بود.

Man of Steel

با این حال، این اطلاعات همچنان در حد شایعه هستند و صحت و درستی آن‌ها هنوز تایید نشده است. اما شخصیت سوپرگرل پیش از ورود به دنیای سینما در دنیای تلویزیون دی‌سی معرفی شده است. در حال حاضر دو فصل از سریال Supergirl تولید شده و از شبکه CW منتشر می‌شود. این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده است. ملیسا بنویست ایفاگر نقش سوپرگرل در این اثر است. در این سریال از نسخه کرا زور-ال که دختر عموی سوپرمن است، استفاده می‌شود و احتمالا هم کرا زور-ال در فیلم Man of Steel 2 حضور خواهد داشت.

طبق شایعه‌ای که در اسفند سال گذشته منتشر شد، کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با متیو وان برای کارگردانی فیلم Man of Steel 2 است. با این حال، هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته و مشخص نیست که او پیشنهاد وارنر را قبول کرده باشد. با وجود این، وان بارها از علاقه خود به کارگردانی یک فیلم بر اساس شخصیت سوپرمن خبر داده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده