// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Angry Birds Evolution

بازی اندروید و آیفون Angry Birds Evolution، محصولی متفاوت از Rovio است که بازیکنان را این بار با پرندگان باشگاه رفته همراه می‌کند.

این روزها مهم نیست وارد کدام فروشگاه شوید، تنها باید کمی سرتان را چرخانده و به محصولات گوشه و کنار نگاهی بی‌اندازید. به ندرت دیده شده که محصولی مرتبط با شخصیت‌های پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds در فروشگاهی به فروش نرسد. لیوان، پوشاک، عروسک، دفتر یا حتی کاور گوشی‌های موبایل نیز این روزها دیگر نقشی از پرندگان خشمگین Rovio Entertainment روی آنها به چشم می‌خورند. اما هنوز هم پرندگان خشمگین از جمله‌ی محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های موبایل هستند و کافی است تا سری به اپ‌استور و گوگل پلی بزنید تا با انبوهی از بازی‌های مجموعه Angry Birds روبرو شوید. اخیرا استودیوی Rovio بازی جدیدی را با حال و هوایی کاملا متفاوت از جهان شناخته شده پرندگان خشمگین، منتشر کرده است که به جای پرتاب پرندگان، این بار باید شخصیت‌های دوست‌داشتنی این مجموعه را به نبردی رو در رو با خوک‌ها ببرید.

بازی Angry Birds Evolution

با افزایش سطح پرندگان ظاهر آنها نیز تغییر می‌کند

بازی اندروید و آیفون Angry Birds Evolution تفاوت‌های بسیاری با سایر بازی‌های سری انگری بردز دارد. برخلاف دنیای دو بعدی پرندگان خشمگین، این بار در فضایی سه بعدی به نبردی نزدیک با خوک‌ها می‌رویم. قبل از ورود به هر مرحله باید پرندگانی را انتخاب کنید که می‌خواهید از  آنها در مبارزه با خوک‌ها استفاده کنید. مراحل جزیره پرندگان متنوع هستند و در طول روایت داستانی با عقاب افسانه‌ای فیلم Angry Birds نیز روبرو می‌شوید که با آموزش‌هایش شما را برای غلبه بر خوک‌ها یاری می‌کند. نبردهای بازی نوبتی و رو در رو هستند و باید با کشیدن انگشت خود روی پرنده، جهت حرکت آن را برای برخورد با خوک‌ها مشخص کنید. نبردهای بازی آنچنان که باید هیجان زیادی ندارند،‌ اما نحوه انتخاب مسیر حمله پیروز مبارزه را تعیین خواهد بود. علاوه بر این، در جریان مبارزه به ازای هر سه حمله، پرنده‌ها یک سوپرشات را به دست می‌آورند که برای هر پرنده این سوپرشات متفاوت است.

بازی بیش از ۱۰۰ پرنده دارد که باید آنها را با گرفتن تخم‌ پرندگان آزاد کنید. برای آزاد سازی تخم‌ها نیاز به سکه یا الماس دارید که همگی به صورت خرید‌های درون برنامه‌ای یا نبرد طولانی مدت با خوک‌ها قابل دستیابی هستند. یکی از دلایلی که بازی نام Evolution را یدک می‌کشد قابلیت تکامل پرندگان است که پیش از این نمونه آن را در بازی پوکمون گو دیده بودیم. حضور بیش از ۱۰۰ شخصیت در این بازی باعث شده تا Angry Birds Evolution پرندگانی با پنج کلاس‌ منحصر به فرد داشته باشد که هر کلاس شخصیت‌هایی با مهارت‌های ویژه دارد. به عنوان مثال، برخی از تخم‌ها، پرندگانی قدرتمند و البته کمیاب را برای‌تان به ارمغان می‌آورند که با تکامل آنها توانایی شکست سریع هر دشمنی را به دست می‌آورید. با ورود به بخش کالکشن‌ها می‌توانید به پرندگان دسترسی پیدا کرده یا با استفاده از امکان تبدیل قدرت‌ها، توانایی یکی از پرندگان را با استفاده از پرنده دیگر افزایش دهید. این تنوع در خوک‌ها نیز وجود دارد و در نتیجه در هر مرحله با خوک‌های جدیدی روبرو خواهید شد.

نکته مهم امکان افزایش سطح پرندگان است. با افزایش سطح هر پرنده، در کنار توانایی و قدرت‌ها، ظاهر او نیز تغییر می‌کند. بازی همچنین رویدادهای هفتگی دارد که با حضور در آنها می‌توانید جوایز بیشتری را برای کسب پرندگان کمیاب کسب کنید. ویژگی PvP به شما امکان رقابت با سایر بازیکنان را می‌دهد.

بازی Angry Birds Evolution

اگر به دنبال یک سرگرمی مفرح و البته با ویژگی‌های آنلاین هستید تا بتوانید ساعتی را باری دیگر با پرندگان خشمگین همراه شوید، بازی Angry Birds Evolution می‌تواند گزینه مد نظرتان باشد. این بازی با گرافیکی چشم‌نواز که تا کنون نمونه‌ آن را در بازی‌های مجموعه Angry Birds ندیده‌ایم،‌ نبرد‌هایی رو در رو را برای خوک‌ها و پرندگان رقم می‌زند تا این‌بار در میدان نبرد حساب‌هایشان را با یکدیگر پاک کنند. جزیره‌ی پرندگان همچنان تحت تسلط خوک‌ها است و این شما هستید که باید یک بار دیگر برای پاکسازی این جزیره به یاری پرندگان بروید. قابلیت ارتقاء پرندگان، شخصی‌سازی ظاهر آنها، آزاد‌ کردن ده‌ها پرنده و در نهایت مراحلی با طراحی زیبا اما متنوع، تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در Angry Birds Evolution در انتظارتان خواهد بود.

دانلود بازی Angry Birds Evolution


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده