// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

تصاویر 4K فوق العاده ای از بازی God of War منتشر شد [E3 2017]

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت تصاویر جدیدی را با رزولوشن 4K از بازی God of War منتشر کرده است که در آن‌ها شاهد حضور کریتوس، آترئوس و هیولاها هستیم.

کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه E3 2017 با ویدیوی زیبایی از بازی مورد انتظار God of War همراه بود که برای نخستین بار در این ویدیو شاهد رویارویی کریتوس و آترئوس با شخصیت‌های دیگری در این بازی بودیم. اکنون بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تصاویر باکیفیتی را با رزولوشن 4K‌ از این بازی منتشر کرده است که در این تصاویر، کریتوس و فرزندش آترئوس در کنار شخصیت‌های دیگر دیده می‌شوند. این تصاویر همچنین فرصتی عالی را برای مشاهده‌ی جزئیات محیط بازی به ما می‌دهد.

شما می‌توانید تمام این تصاویر را از پایین مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با ورود به مطلب اختصاصی زومجی، تریلرهای E3 2017 را با بالاترین کیفیت ممکن دانلود کنید. بازی جدید گاد آف وار به سال‌ها بعد از اتفاقات سومین شماره این مجموعه می‌رود و این بار کریتوس به جای نبرد با خدایان یونان، به سراغ افسانه‌های اسکاندیناوی خواهد رفت. کوری بارلوگ، کارگردان بازی، اعلام کرده بود که وقایع این بازی پیش از پیدایش وایکینگ‌ها خواهد بود.

طبق اعلام سونی بازی God of War اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

بازی جدید God of War

بازی جدید God of War


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده