نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بازی موبایل Angry Birds Evolution رسما منتشر شد

استودیو روویو پس از گذشت یک سال از انتشار محدود بازی موبایل Angry Birds Evolution، این بازی را رسما منتشر کرد.

پس از یک سال از انتشار محدود (Soft-Launch) بازی اندروید و آیفون Angry Birds Evolution، استودیو روویو (Rovio Entertainment) این بازی را رسما منتشر کرد. اگر تابه‌حال چیزی در مورد بازی Angry Birds Evolution نشنیده‌اید، باید بگوییم مکانیزم مبارزات این اثر برگرفته از ماشین سواری «بامپر کارز» شهربازی است که پیش‌تر در ساخته‌هایی مانند بازی Monster Strike با عملکرد آن آشنا شده بودیم.

در گیم‌پلی بازی Angry Birds Evolution، شما اکثر اوقات شخصیت مورد نظر را با هدف حمله به کاراکترهای تیم حریف همراه با زاویه و میزان قدرت مناسب، حرکت خواهید داد. این مکانیزم گیم‌پلی کاملا سرگرم‌کننده است و ساخته شده است تا لحظات مفرحی را در بازی Angry Birds Evolution رقم بزند.

همان‌طور که از پسوند نام بازی هم می‌توانید حدس بزنید، در بازی Angry Birds Evolution شما باید با به‌دست آوردن بیش از ۱۰۰ نوع پرنده‌ی خشمگین متفاوت، گروه خود را از میان آنها انتخاب کنید و آن را تکامل و گسترش دهید. بازی همچنین دارای ویژگی‌های رویداد‌های هفتگی و البته بخش چندنفره رقابتی بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) است که باید خیلی سرگرم‌کننده باشد.

در یک حرکت جالب، بازی Angry Birds Evolution همچنین دارای بخش «سرویس اشتراک» نیز می‌شود. با خرید این اشتراک، بازی هر روز یک تخم‌مرغ ویژه در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و با خرید متعلقات از فروشگاه بازی نیز ۱۰ درصد طلا و جواهر (Gem) بیشتر به‌دست خواهید آورد. هزینه این اشتراک ۲۵ دلار در ماه است که در نوع خود برای یک بازی رایگان بسیار بالا است. 

شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Angry Birds Evolution را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

دانلود بازی موبایل Angry Birds Evolution


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده