نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

مایکروسافت رسما از آواتارهای جدید ایکس باکس با انتشار تریلری رونمایی کرد

در جریان نمایشگاه E3 2017 مایکروسافت از آواتارهای جدید و بهبود یافته ایکس‌باکس به طور رسمی رونمایی کرد.

در چند ماه اخیر مایکروسافت با جدیت در حال بهبود سرویس‌های خود بوده و بالاخره نوبت به آواتارهای ایکس‌باکس رسیده تا شامل بهبودها و ظاهر جدیدی بشوند.

نسخه جدید آواتارهای محبوب ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 بالاخره پس از صحبت‌های چند ماه پیش فیل اسپسنر، در جریان نمایشگاه E3 2017 به طور رسمی معرفی شدند. آواتارهای جدید سبک هنری کاملا جدیدی دارند و امکان شخصی سازی ظاهر و انیمیشن‌های آن‌ها به طور گسترده‌ای افزایش پیدا کرده است.

هدف از ساخت آواتارهای جدید ایجاد آزادی عمل بیشتر برای بازیکنان بوده تا بتوانند طوری که دوست دارند آواتار خود را از نظر پوشش، نوع بدن، رنگ پوست، احساسات و شرایط خاص شخصی سازی کنند که مورد آخر شامل صندلی چرخ‌دار، اعضای بدن مصنوعی، وسایل نقلیه و غیره می‌شود.

برای آشنایی بیشتری بازیکنان با آواتارهای جدید، مایکروسافت یک تریلر جدید بسیار رنگارنگ و متنوع منتشر کرده. انیمیشن‌های جدید آواتارها واقعا چشمگیر بوده و بدون شک مشاهده آن‌ها در ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی جذاب خواهد بود.

آواتارهای جدید همراه با یک بروزرسانی در پاییز امسال منتشر خواهند شد. در پایان می‌توانید تریلر آواتارهای جدید ایکس‌ باکس را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده