نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر IMAX فیلم Dunkirk منتشر شد

کمپانی برادران وارنر پوستر جدید و IMAX فیلم مورد انتظار دانکرک (Dunkirk) را منتشر کرد.

تابستان امسال، فیلم Dunkirk که جدیدترین فیلم کریستوفر نولان است، به‌روی‌ پرده‌های سینما خواهد رفت.  ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر تریلر جدید این فیلم را منتشر کرد. داستان فیلم Dunkirk در مورد نبرد دانکرک در جنگ جهانی دوم است. این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه مه ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد. دانکرک در نهایت منجر به خروج نیرو‌های محاصره‌شده فرانسوی و متحدین از اروپا شد و علی‌رغم اینکه انگلیس شکست خود را در برابر آلمان رسما اعلام کرد، ولی ۳۳۰۰ هزار سرباز متحدین توانستند جان سالم به در ببرند.

نولان برای خلق صحنه‌هایی زیبا و غنی در فیلم Dunkirk از لحاظ جلوه‌های بصری، از دوربین‌های ۶۵ میلیمتری و آی‌مکس (IMAX) استفاده کرده است. این موضوع باعث شده که کیفیت صحنه‌های به تصویر کشیده شده بسیار بالاتر برود. در واقع از سال ۲۰۰۸ دوربین‌های IMAX نقش مهمی در فیلم‌های نولان داشته‌اند. حال کمپانی برادران وارنر پوستر جدید و IMAX فیلم Dunkirk را منتشر کرده است. در این پوستر منحصر به فرد، تعدادی از سربازان بریتانیایی را مشاهده می‌کنیم که در حال شنا کردن به سمت یک قایق هستند. با توجه به تریلرها و تصاویر منتشر شده، این قایق متعلق به مارک رایلنس است و یکی از سربازان نیز احتمالا کیلین مورفی خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Dunkirk IMAX Poster

نولان پیش از این گفته بود که فیلم Dunkirk روایت داستانی پیچیده و غیر معمول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌هایی که با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند، خواهد داشت. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هفته گذشته نیز کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Dunkirk منتشر کرده بود.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده