نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

گیم پلی نسخه پی سی بازی Destiny 2 در نمایشگاه E3 2017

بانجی و انویدیا اولین تریلر گیم‌پلی بازی Destiny 2 روی رایانه‌های شخصی را منتشر کردند.

طبق گفته‌های استودیو بانجی، قرار است نسخه رایانه‌های شخصی بازی Destiny 2 بهترین تجربه ممکن از دیدگاه فنی را برای بازیکنان فراهم کند، اما تاکنون وضعیت این نسخه از بازی را در یک رایانه قدرتمند ندیده بودیم که امروز به لطف انتشار اولین ویدیو گیم‌پلی بازی Destiny 2 در رایانه‌های شخصی توسط بانجی و انویدیا، می‌توان آشنایی بیشتری با بازی پیدا کرد.

این ویدیو حدود یک دقیقه و نیم از گیم‌پلی بازی Destiny 2 را در رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ به نمایش می‌گذارد که بسیار فوق العاده است. در صورتیکه ویدیو را از طریق یوتیوب نگاه کنید، حتی اگر نمایشگر 4K هم نداشته باشید، کیفیت جلوه‌های بصری بازی کاملا آشکار هستند. در ضمن مشاهده گیم‌پلی بازی Destiny 2 در نرخ فریم ۶۰ هم تجربه جذابی است. در صورتیکه قصد تماشا ویدیو با بالاترین کیفیت ممکن را دارید، بایستی از طریق یوتیوب اقدام کنید و حتما از مرورگر Chrome استفاده کنید تا امکان تماشای ویدیو به صورت 4K فراهم شود. در غیر این صورت می‌توانید در ادامه ویدیو را تماشا کنید (نرخ فریم این ویدیو ۶۰ است):

| |

این ویدیو هم‌زمان با رونمایی جدید انویدیا منتشر شده است که به واسطه همکاری کمپانی مذکور با اکتیویژن و بانجی، در صورتیکه اقدام به خرید یکی از دو کارت گرافیک GTX 1080 و GTX 1080Ti کنید، یک نسخه رایگان از بازی را دریافت خواهید کرد. امکان بهره بردن از این مزیت تا تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) وجود دارد.

اولین نسخه بازی Destiny فقط برای کنسول‌ها عرضه شد و رزولوشن و نرخ فریم کمتری نسبت به رایانه‌های شخصی داشت. این شرایط برای بازی Destiny 2 هم پابرجاست و نرخ فریم نسخه کنسولی بازی حتی در ایکس‌باکس وان ایکس هم روی ۳۰ فریم قفل است.

در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2017، بانجی یک تریلر سینماتیک جدید هم از بازی به نمایش گذاشت. علاوه بر این، آیتم‌ها و ماموریت‌های انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم رونمایی شده است.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و مدتی بعد هم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده