نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: جعبه دوم ایمورتال منتشر شد

بروزرسانی جدیدی برای بازی Dota 2 منتشر شده است که باکس دوم ایمورتال را برای دارندگان بتل پس مسابقات The International 7 به همراه می‌آورد.  

پس از در دسترس قرار گرفتن بخش چندنفره و داستانی بازی Dota 2 با نام Siltbreaker، این‌بار نوبت به انتشار جعبه‌ی دوم ایمورتال TI7 رسیده است تا با آیتم‌های زیبای خود، طرفداران بازی را شگفت‌زده کند. به تازگی و مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی ولو دومین Immortal Treasure را در دسترس کاربران بتل پس قرار داده است که شامل ۶ آیتم ایمورتال با شانس دراپ معمول و ۳ آیتم ایمورتال دیگر با شانس دراپ Rare ،Very Rare و Ultra Rare است. آیتم Very Rare این صندوق خود یک باکس دیگر در اختیار می‌گذارد که شامل آیتم‌های ایمورتال سه هیروی Lina ،Pudge و Chaos Knight با رنگ طلایی است.

لازم به ذکر است که جعبه‌ی دوم ایمورتال امسال در سطوح ۱، ۹۸، ۱۱۳، ۱۴۰، ۱۵۲ و ۲۲۰ از بوک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از سطح ۲۲۰ به بعد با افزایش هر ۳۰ سطح از بوک، شاهد در دسترس قرار گرفتن یک Immortal Treasure 2 خواهیم بود.

آیتم‌های موجود در این جعبه به‌مانند آیتم‌های دو جعبه‌ی دیگر ایمورتال، تا شروع مسابقات The International سال آینده قابل خرید و فروش از بخش مارکت استیم نخواهند بود و امکان Trade این دسته از آیتم‌ها نیز وجود ندارد. تنها استثنا مربوط به آیتم ایمورتال هیروی Necrophos با شانس دراپ بسیار نادر است که دو برچسب Tradeable و Marketable را خواهد داشت. آیتم‌های این صندوق را تنها یک‌بار می‌توان به دوستان خود هدیه (Gift) کرد و امکان تبدیل هر یک از آنها به دو Level برای افزایش سطح بوک نیز وجود دارد. در ادامه نگاهی به آیتم‌های موجود در این جعبه خواهیم داست:

ِDota 2

 آیتم ایمورتال هیروی Chaos Knight با نام Chaos Fulcrum

اولین آیتم باکس دوم مختص هیروی Chaos Knight است که آیکن اسکیل دوم این هیرو یعنی Reality Rift و انیمیشن‌های سپر آن را دستخوش تغییراتی می‌کند. این آیتم اولین آیتم ایمورتال هیروی Chaos Knight است که به دو صورت معمولی و طلایی در جعبه‌ی دوم ایمورتال امسال قرار داده شده است.

Dota 2

آیتم ایمورتال هیروی Treant Protector با نام Stuntwood Sanctuary

تغییرات هیروی Treant Protector در بروزرسانی‌های اخیر، این درخت تنومند را به یکی از بهترین هیروهای این Patch بدل ساخته است و به همین خاطر انتشار یک آیتم درخور و صد البته جذاب برای این هیرو دور از ذهن نبود. این آیتم اولین آیتم ایمورتال این هیرو است و توانایی سوم آن یعنی Living Armor را تغییر می‌دهد.

ِDota 2

آیتم ایمورتال هیروی Lina با نام Wyrmwrought Flare

آیتم سوم این باکس مربوط به هیروی Lina است که توانایی دوم این هیرو یعنی Light Strike Array را تغییر می‌دهد. آیتم ایمورتال دیگری از این هیرو با شانس دراپ بسیار نادر، سال گذشته انتشار یافت که به همراه آرکینای زیبای این هیرو مجموعه‌ی خارق‌العاده‌ای را شکل می‌دهد که هوش را از سر هر بیننده‌ای می‌برد. این آیتم به دو صورت طلایی و معمولی در باکس دوم ایمورتال امسال جای گرفته است.

Dota 2

آیتم ایمورتال هیروی Pudge با نام Scavenging Guttleslug

چهارمین آیتم این باکس مختص هیروی محبوب Pudge است و توانایی دوم این هیرو با نام Rot را دستخوش تغییراتی می‌کند. این آیتم می‌تواند در کنار ایمورتال‌های قبلی این هیرو یعنی Ripper’s Reel ،Whalehook و DC Hook یک ترکیب بسیار زیبا را رقم بزند. این آیتم همانند ایمورتال دو هیروی Lina و CK به دو صورت طلایی و معمولی در این باکس وجود دارد.

Dota 2

آیتم ایمورتال هیروی Bloodseeker با نام Maw of Eztzhok

آیتم بعدی این باکس متعلق به هیروی Bloodseeker است که دارای دو حالت مختلف بوده و حالت دوم آن با فعال شدن توانایی Passive این هیرو یعنی Thirst فعال خواهد شد. یک آیتم ایمورتال دیگر از این هیرو در جعبه‌ی Lockless Luckvase سال ۲۰۱۵ منتشر شد و ترکیب این دو بدون شک بسیار دلنشین خواهد بود.

Dota 2

آیتم ایمورتال هیروی Elder Titan با نام  Bellows of Creation

این آیتم اولین آیتم ایمورتال هیروی Elder Titan است که اسکیل اول این هیرو یعنی Echo Stomp را تغییر می‌دهد. پیش از این هیچ آیتم ایمورتالی برای این هیروی ساپورتر منتشر نشده بود و انتشار ایمورتال برای آن چندان دور از انتظار نبود.

Dota 2

آیتم ایمورتال هیروی Keeper of the Light با نام Wings of Daybreak

آیتم ایمورتال بعدی مختص هیروی Keeper of the Light است که تغییرات توانایی اول این هیرو یعنی Illuminate و به طبع آن Release Illuminate را به دنبال دارد. شانس دریافت این آیتم Rare است و تا به حال نیز شاهد عرضه‌ی هیچ آیتم ایمورتالی برای این هیرو نبودیم.

Dota 2

صندوق ایمورتال با نام Golden Immortal Treasure Chest 2017

آیتم بعدی موجود در این باکس یک صندوق با ایمورتال‌های طلایی سه هیروی Pudge ،Lina و Chaos Knight است که شانس دریافت آن Very Rare است.

Dota 2

آیتم ایمورتال هیروی Necrophos با نام Sullen Harvest

آخرین آیتم این باکس مربوط به هیروی Necrophos است که اسکیل Ultimate این هیرو یعنی Reaper’s Scythe را دستخوش تغییرات می‌کند. در جعبه‌ی Trove Craft سال 2015 هم یک آیتم ایمورتال از این هیرو در دو نوع طلایی و معمولی منتشر شد که این دو در کنار هم ترکیب جذاب و دلنشینی را ایجاد می‌کنند.بر خلاف آیتم‌های دیگر این صندوق، آیتم Sullen Harvest در بخش مارکت استیم قابل خرید و فروش است و می‌توان به Trade آن اقدام کرد.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده