نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Zombie Gunship Survival

همراه بازی موبایل Zombie Gunship Survival، به‌وسیله‌ پشتیبانی هوایی، از معدود انسان‌های بازمانده در مقابل سیل عظیم زامبی‌ها محافظت کنید.

بازی اندروید و آیفون Zombie Gunship Survival، ساخته‌ی استودیو فلیرگیمز (Flaregames)، یک بازی در سبک تیراندازی اول-شخص است. در این اثر، بازیکن با استفاده از پشتیبانی هوایی از طریق هواپیمای جنگنده و البته غول‌پیکر AC-130، باید از معدود بازماندگان یک دنیای پسا آخرالزمانی مقابل موج انبوهی از زامبی‌های بی‌پایان محافظت کند. اگر از تجربه نسخه اول (بازی Zombie Gunship) و مراحل مربوط به پشتیبانی هوایی در سری بازی‌های Call of Duty لذت برده‌اید، یا به شلیک به موج زامبی‌ها همراه با یک زرادخانه‌ی بزرگ از سلاح علاقه دارید، بازی موبایل Zombie Gunship Survival را حتما امتحان کنید.

گیم‌پلی در Zombie Gunship Survival، لذت واقعی نابود کردن انبوهی از زامبی‌ها به‌وسیله پشتیبانی قدرتمند هوایی را فراهم می‌کند

کنترل و گیم‌پلی در بازی موبایل Zombie Gunship Survival کاملا ساده و سرراست طراحی شده است. پیش از آغاز هر مرحله شما باید نیرو‌های خود را در موقعیت مکانی که صلاح می‌دانید پیاده کنید و البته در مختصات پیاده‌سازی آنها، باید نهایت دقت را به خرج دهید؛ چرا که اعزام نیروها به موقعیت‌های نامناسب و نزدیک به بخش‌های خطرناکی مانند برج‌های نگهبانی دشمنان و غیره، احتمالا ماموریت را با مشکل جدی و شکست مواجه می‌کند.

زمانی که نیروهای زمینی خود را اعزام کردید، ماموریت آغاز می‌شود. وظیفه‌ی شما دنبال کردن نیرو‌های اعزام‌شده و پشتیبانی هوایی برای حفظ جان آنها در مقابل حجم عظیمی از زامبی‌های گرسنه و تعداد محدودی دشمن انسانی است. با مشاهده هجوم زامبی‌ها در صحنه، باید نشانگر سلاح را در بهترین حالت روی آنها تنظیم و در نهایت شلیک کنید؛ البته در این راه توانایی بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی نمای دوربین، برای دقت هرچه بیشتر را خواهید داشت. پس از آنکه اطمینان حاصل کردید نشانگر اسلحه روی هدف قرار گرفته است، به‌وسیله‌ی دکمه‌های مربوط به شلیک اسلحه در سمت چپ تصویر، می‌توانید شلیک کنید. با پیشروی موفقیت‌آمیز در مراحل، شما سلاح‌های بیشتری را به دست خواهید آورد و قابلیت سوییچ بین اسلحه‌های گوناگون، طی مراحل نیز در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود.

بازی Zombie Gunship Survival لذت واقعی شلیک به‌وسیله سلاح‌های سنگین جنگنده هوایی AC-130 را به بازیکن کاملا منتقل می‌کند! یکی از مهم‌ترین المانهای مربوط به گیم‌پلی، بخش بیش از حد داغ شدن سلاح (Overheat) است. در صورتی که با سلاح مورد نظر در یک بازه زمانی طولانی به طور مداوم شلیک کنید، سلاح مربوطه داغ می‌شود و شما باید چند ثانیه‌ای برای خنک شدن و استفاده مجدد از آن منتظر بمانید. این مساله زمانی که تعداد زیادی از زامبی‌های جان سخت به سمت نیروهای شما یورش می‌آورند موضوعی بسیار کلیدی محسوب می‌شود؛ از این‌رو باید در نوع تیراندازی خود استراتژی و زمان‌بندی مناسب را به خرج دهید. در نهایت، پس از آغاز ماموریت، شما همچنین توانایی دادن فرمان‌هایی مانند ایستادن، پیشروی کردن و غیره به نیروهای زمینی را نیز خواهید داشت.

پس از اتمام موفقیت‌آمیز هر مرحله، Zombie Gunship Survival به بازیکن منابعی برای ارتقا مقر فرماندهی و سلاح‌ها می‌دهد. پیرو ارتقا مقر فرماندهی، محل استقرار نیروها و البته آشیانه هواپیما AC-130، بازیکن توانایی اضافه کردن و آپگرید بخش‌هایی مانند برج‌های دیده‌بانی، دیوار‌کشی به‌جهت حفاظت از قسمتهای داخلی و غیره را نیز خواهد داشت. وظایف شما در بازی تنها به انجام ماموریت برای به‌دست آوردن منابع و از این دست موارد محدود نمی‌شود؛ بلکه محل استقرار نیروهای شما در بازی هم گاهی مورد هجوم انبوهی از زامبی‌ها قرار می‌گیرد و شما باید به‌وسیله پشتیبانی هوایی و البته ارتقا بخش‌های مختلف آن، از ورود زامبی‌ها به پایگاه خود جلوگیری و آنها را نابود کنید. 

طراحی بصری و صداگذاری در بازی Zombie Gunship Survival بی‌نقص کار شده است

گرافیک و بخش بصری بازی Zombie Gunship Survival واقعا عالی کار شده است. موارد مختلف، از دیزاین‌های کاملا سه‌بعدی محیط همراه بافت‌های بسیار عالی گرفته تا پرداخت فوق‌العاده به افکت‌هایی مانند انفجار و غیره در کنار انیمیشن‌هایی بسیار نرم و روان به‌علاوه نمایش خاکستری تصویر (از دید جنگنده AC-130)، سطح بصری بازی Zombie Gunship Survival را بسیار به نوع واقعی آن نزدیک می‌کند. در زمینه صداگذاری نیز بازی از موسیقی‌های متن هماهنگ با اتمسفرش به خوبی استفاده می‌کند. افکت‌های صوتی و بخش صداگذاری مکالمات نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارند. به صورت کلی، بخش بصری و صداگذاری در بازی Zombie Gunship Survival تقریبا بدون نقص کار شده است. 

روی هم رفته، مدت زمان زیادی نیست که بازی Zombie Gunship Survival را روی گوشی موبایل خود نصب کرده‌ام؛ اما در همین مدت کوتاه هم از وقتی که پای بازی صرف کردم، بسیار لذت بردم. گرافیک منحصربه‌فرد و فوق‌العاده بازی در کنار احساس واقعی شلیک به زامبی‌ها از طریق سلاح‌های سنگین یک جنگنده‌ی هوایی مانند AC-130، لذتی وصف‌نشدنی را به بازیکن منتقل می‌کند. اگر از طرفداران بازی‌های شوتر استراتژیک هستید یا به مقابله با توده عظیم زامبی‌های آدم‌خوار علاقه دارید، بازی موبایل Zombie Gunship Survival انتظار شما را می‌کشد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی زیبا را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور به‌صورت رایگان برای تبلت و گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS تهیه کنید.

دانلود تریلر

دانلود بازی موبایل Zombie Gunship Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده