// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

ویدیو گیم پلی DLC جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

نینتندو در جریان رویداد E3 2017، گیم‌پلی بسته الحاقی The Master Trials بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به نمایش گذاشت.

چندی پیش در جریان کنفرانس خبری نینتندو در نمایشگاه E3 2017، بسته الحاقی جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild معرفی شد و یقینا یکی از محتویات مورد انتظار طرفداران نینتندو است. حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی در نمایشگاه E3 2017 تریلری از این بازی منتشر شد که گیم‌پلی محتوای جدید یعنی The Master Trials را به نمایش می‌گذارد.

دنی اوری‌هولا از نینتندو در غرفه گیم‌اسپات در نمایشگاه E3 2017، حالت جدید این بازی یعنی Master Mode را به نمایش گذاشت. این حالت تجربه این بازی را دشوار‌تر خواهد کرد و در ویدیو دیدیم که Bokoblinهای آبی جایگزین Bokoblinهای قرمز شده‌اند که پیش‌تر خون لینک را احیا می‌کردند. همچنین آنها می‌توانند از فاصله دور‌تر مکان شما را تشخیص دهند و این امر می‌تواند حملات مخفی‌کاری را برای شما دشوار کند.

کاربران برای تجربه حالت جدید یعنی Master Mode نیازی نیست که بازی را به اتمام رسانده باشند و برای اولین بار نیز می‌توانند این حالت را بازی کنند. گفتنی است که چندین تنظیم مختلف در بخش زره در این محتوا دیده می‌شود که شامل ماسک‌های جدید می‌شود که به شما قابلیت‌های مختلفی می‌دهد و همینطور  آیتم Travel Medallions که به لینک اجازه می‌دهد به نقاط مختلف تلپورت کند.

از محتویات اصلی این دی‌ال‌سی Trila of the Sword است که برای دریافت آن باید ۴۵ چالش مختلف را به پایان برسانید. در این چالش‌ها لینک بدون سلاح، خون و زره حاضر می‌شود و در این چالش‌ها باید از منابع پیرامون خود برای اتمام ماموریت استفاده کنید. همانطور که در ویدیو می‌بینید یکی از موارد کلیدی پیروزی در این چالش‌های مدیریت خون و آیتم‌های شما است.

بسته الحاقی The Master Trials در تاریخ ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن)‌ منتشر خواهد شد و در واقع اولین بسته الحاقی این بازی به شمار می‌رود، دومین بسته الحاقی این بازی The Champion’s Ballad نام دارد که هنوز تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشده است.

در خبر دیگر می‌توانید تریلر معرفی بسته‌های الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در رویداد E3 2017 را تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی محتوای جدید بازی  The Legend of Zelda: Breath of the Wild را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده