// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

نسخه سوییچ Monster Hunter XX فعلا برای غرب عرضه نمی‌شود

کپکام اعلام کرده است که «‌در حال حاضر»‌ برنامه‌ای برای عرضه بازی Monster Hunter XX در کشورهای غربی ندارد.

کمپانی کپکام در گفتگویی با گیم‌اسپات تایید کرده است که فعلا برنامه‌ای برای بومی‌سازی نسخه نینتندو سوییچ Monster Hunter XX‌ جهت عرضه در ایالات متحده ندارد. هرچند توسعه‌دهندگان ابتدا در پاسخ به سوال که «آیا برنامه‌ای برای آوردن نسخه نینتندو سوییچ Monster Hunter XX به اینجا (امریکا) دارید؟»‌ به پاسخ کوتاه «نه» اکتفا کرده بودند،‌ اما کپکام در نهایت در گفتگو با گیم‌اسپات گفته است که «در حال حاضر»‌ برنامه‌ای برای بومی‌سازی Monster Hunter XX ندارد.

به دنبال رونمایی رسمی کپکام از نسخه نینتندو سوییچ این بازی، سهام نینتندو با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده بود. بازی Monster Hunter XX که اوایل سال جاری میلادی در کشور ژاپن برای کنسول 3DS‌ عرضه شده بود، نسخه‌ای گسترش‌یافته از بازی Monster Hunter Generations با ماموریت‌‌‌‌‌ها، هیولا‌ها و محتویات بیشتر است. بازی Monster Hunter XX همچنین از ویژگی بازی آنلاین میان-پلتفرمی با 3DS پشتیبانی می‌کند. ضمنا بازیکنان قادر به انتقال فایل‌های ذخیره خود میان 3DS و سوییچ خواهند بود.

در دیگر اخبار بازی، کپکام در جریان E3 2017 از بازی جدیدی برای کنسول‌های خانگی با نام Monster Hunter: World رونمایی کرد. World اولین بازی در مجموعه Monster Hunter خواهد بود که به بازیکنان در اقصی نقاط جهان اجازه شکار کردن یکدیگر را می‌دهد. این بازی اوایل سال ۲۰۱۸ برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده